Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

har vært litt for mye i det siste nå.må bare tømme meg for frustrasjon.

venter på og få time på sykehuset for lekkasje etter fødselen.så har jeg i perioder vært svimmel sett bitte litt uklart osv pga jeg har væske i det ene øret og mangler lysrefleksen i ørene.jeg har vært kjempe engstelig at det skulle vært svulst på hjernen for det er mange av de samme symptomene jeg har.men som legen sa da jeg fortalte om det så sa han at hadde det vørt svulst hadde du ikke vært svimmel en dag og så hadde det gått noen dager til neste gang osv.det med lysrefleksen går på øyne,ørene og beina som han sa.og det er der det sitter.

men likevel klarer jeg ikke og slappe av.så ser frem om et par uker da jeg skal på sykehuset.

noen som har hatt dette før?

jævelig er det i alle fall og gå med!

så er den helvetes hjertebanken igang igjen:(

noe lei nå.sorry syting,men dette måtte bare ut!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er akkurat de samme symptomene jeg får pga angst. Det trenger IKKE være noe farlig, det kan rett og slett være hjernen din som spiller deg et puss. En ting tar med seg en annen, og brått kan man bli både svimmel, se uklart, bli kvalm, få hjertebank, vondt i brystet, etc.

Du burde ikke tenke så mye på det. Stol på legen din, og prøv å slappe av til du skal på sykehuset. Er det noe galt, så finner de det der. Og som legen din sa, alvorlige sykdommer pleier ikke å "komme og gå", de er der hele tiden, hver dag.

Jeg håper det går bra med deg frem til du får sjekket det opp, jeg vet at det ikke er noe gøy å være engstelig for slike ting. :klemmer:

AnonymBruker
Skrevet

Hei, trist å høre at du sliter.. For meg høres det også ut som angst, det er veldig fælt når det står på..men man dør ikke av det.

Legen din har nok rett, han vet nok hva han prater om.

Håper det går bra med deg, og at det går bra hos legen :klemmer:

AnonymBruker
Skrevet

ja det sitter nok noe angst der åsså pga en tenker så mye på det.håper de får gjort no fort med de ørene.er i alle fall noe de kan gjøre,så får være glad for det.

er mye det når en sitter med to barn at en virkelig begynner og tenke mer alvorlig.uff.

men som dere sier,hadde det vært svulst så hadde det nok ikke vært bra noen dager og andre dager helt på tryne.

takk for svar i alle fall :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...