Gå til innhold

Bilforsikring

Devana

Anbefalte innlegg

Nå har vi endelig byttet bil, og vurderer samtidig å bytte bilforsikring. Vi har tidligere brukt Nemi forsikring, men de var dyre på denne forsikringen sammenlignet med hva vi kunne få via bilforhandleren. Derfor tenker jeg at det kanskje finnes noe enda rimeligere? Noen som vet hvilke forsikringsselskaper som er rimeligst med god support hvis man trenger det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Er det nybil-forsikring dere har fått? I såfall pleier jeg (i jobben min som forsikringsrådgiver) å anbefale at du benytter deg av denne i allefall det første året- slike forsikringer pleier å være veldig fordelaktige:-)

Deretter bør du ta runden med de fleste selskapene for å innhente tilbud. Pris på de ulike bilene kan variere veldig fra selskap til selskap. Vi kan foreksempel være forholdsvis dyre på BMW- men billige på Volvo, andre dyre på Audi og rimelig på Ford.

Erfaring med servicen hos det enkelte selskap kan variere fra hvem du prater med... Jeg er dritmisfornøyd med XX mens sambo er knallfornøyd med samme selskap. Jeg er meget fornøyd med NN mens venninna mi ser rødt når hun hører navnet...

(Ps- og husk at det du leser/ hører om de forskjellige personene som regel er personer som har vært misfornøyde med noe (og ofte kan det være bakenforliggende grunner til at personen kanskje har fått avslag/avkortning etc- men det hører man naturlig ikke noe om siden selskapene har taushetsplikt)- husk at det er sjeldent folk renner ned døra til avisa når de ikke har noe å klage på....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...