Gå til innhold

Hvem ville dere valgt?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg synes kjole nr 1 var finest. "dingsen" som er på foran på magen kan sikkert fint fjernes, enten av selger eller en person som er flink til å sy.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Den første var nydelig og enkel :) Men den andre kjolen var også fin, men tror den hadde vært enda finere om den var stroppeløs :)

AnonymBruker
Skrevet

Skal du bestille fra den siden eller? For alle kjolene på den siden der er bare kopier altså, så du kan få de mye billigere enn hva de koster på den siden! Sjekk ut landybridal.com eller jkdress.com :) Der kan du få samme kjole for under 2000 :) Kjolene fra den siden du linket til er sikkert også sydd i kina, så da kan du spare mye penger på å bestille fra kina selv :)

Gjest Solstråla88
Skrevet

Så gøy å se at alle var så enige, da er det jo litt lettere å vite hvilken av dem som oppfattes som den fineste :) Dette er dessuten en kjole som passer ypperlig til min kroppsfasong.

men jeg er enig i denne :sjenert:

Noen som vet om det går an å be butikken om å slippe å ha denne dingsen på?

Dette blir et budsjettbryllup, og det er altså derfor nettbutikker jeg ser på, får jo kjolen så mye billigere da, men valgfriheten med slike ting blir kanskje mindre?

Prøv deg på Ebay, kan få kjempe billige og knallfine kjoler der. Har du litt valker som du skrev, anbefaler jeg kjole med korsettrygg, man får knallfin midje, og alle valker viskes bort. Har nettopp kjøpt meg brudekjole, gjorde et knallkjøp, fikk min til 3000, var satt ned fra 10.000. Kjempe fornøyd

Skrevet

Jeg og syns nr 1 var finest, men det vet du når du prøver kjolene på.

Jeg var fast bestemt på en kjole som hadde havfrue fasong, ikke noe dill og kritt hvit.

Endte opp med en ballkjole med korsett liv, masse perler og stas og i champagne hvit.

Men det føltes så riktig :rodmer:

Så riktig kjole er det ikke du som finner, den finner deg!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker nummer to best, men synes alle tre er for bare over skuldrene. Jeg er stor tilhenger av ermer, og skjønner ikke denne trenden at alt skal være stroppeløst eller med bare smale stropper. :)

• Liker 1
Skrevet

NR 1!!!!!! MED dings under,det gjorde kjolen spesiell,syntest jeg. VAKKER,VAKKER!!!!

Gjest Blondie65
Skrevet

Jeg synes også nr 1 var finest. Men det forutsetter at du ikke har stor byste - for denne fremhever bysten.

En ting du også skal tenke på er hva slags innramming/skjæring du kler. Jeg kan ikke ha noe som er firkantet skåret - det ser bare helt feil ut på meg.

Ellers er jeg jo en stor tilhenger av stropper (synes det er svært svært langt mellom pene stroppeløse kjoler og få som virkelig kler dem). Nr 2 var for "undertøyete" - litt kraftigere stropper på denne - eller til og med ermer og den ville vært min klare favoritt.

Skrevet

Eneren. Trenger du det, kan du alltids skaffe deg løst korsett, men den er nok mest tilgivende av dem.

Toeren minner meg mer om en nattkjole, og treeren en mammakjole.

AnonymBruker
Skrevet

Likte bare nr. 1. Nr. to likte jeg ikke kanten nede på, og nr. 3 synes jeg så "gravid" ut. Siden den tilogmed ser gravid ut på utstillingsdukken, regner jeg med at dersom man ikke har sixpack vil man se gravid ut med den.

Skrevet (endret)

Definitivt den første. Den var nydelig!

Endret av Gjesten
Gjest Purple Haze
Skrevet

Den første, uten tvil! Den var nydelig :rodmer:

Skrevet

Den første; uten tvil!! Den var kjempefin!!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg personlig likkte ingen av de kjolene.. Men det er jo smak og behag :)

Siden du allerede sier selv at du liker den øverste best, så gå for den!

Skal vel være mulig og fjerne "dingsen" å gjøre den perfekt slik du vil ha den.

Skrevet

Den første var finest.

Nr. 2 så litt billig, kjøpt på en bod i syden-aktig ut.

Nr. 3 tror jeg ikke er fin på.

Skrevet

Ingen tvil, Nr 3! Den var utrolig stilig!

• 2 uker senere...
Skrevet

Av disse tre likte jeg den første best!

Skrevet

Den første :rodmer:

For det er faktisk den jeg også skal ha på vår store dag :yvonne: Gleder meg :danser:

Skrevet

Det beste er jo selvølgelig om du får prøvd de på og sett hvilken du føler passer til deg.

Mn jeg synes nå personlig at den første var finest. Den var nydelig, og det er ikke for mye.

Nr 2 var og fin, synes ikke den var for undertøyete.

Nr 3 kan nok være litt avslørende for evt ugjenvheter. Men det spørs vel hvor tykt stoffet er, og om du ha et korsett under..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...