Gå til innhold

Student som har lyst til å fortsette med hest


peacenlove

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har snart fullført det første året mitt som student her i Bergen. Trives kjempegodt, men merker jeg savner å holde på med hest. Før jeg flyttet hjemmefra, hadde jeg to hester og drev aktivt med sprangridning, samt jobbet en del med unghester. Synes det er veldig dumt at jeg måtte gi meg, og merker at jeg faktisk har tid til å fortsette med hest i hverdagen som student. Kanskje ikke min egen, men jobbe litt for noen andre for eksempel. Siden jeg ikke er så kjent her, tenkte jeg å spørre om noen har noen forslag til hva jeg kan gjøre? Evt. staller som ikke ligger så langt fra sentrum? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ms. Raggsokk

Denne tråden skulle kommet til høsten... Jeg har en aktiv toåring som trenger pass nå og da, vi er i full gang med innkjøring etc :) Hun skal nok stå på Hjortland, som har bane og hall og aktivt sprangmiljø om du er intr. i voksne innridde hester også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk ut annonser på dyrenett.no, hestemarked.no og hest.no. Mange som legger ut annonser og trenger fôrrytter der. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Belle Gunnes

Trav er kanskje litt utenfor din ramme, men der får du ridd og trent hester så mye du vil. Det er alltid noen som trenger hjelp der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om du hva du mener når du sier langt fra Bergen, men jeg vil tro at du ganske lett kan bli forrytter på Moldegaard på Os siden du har drevet aktivt med sprang. Alltid noen der som trenger forrytter, virker det som!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...