Gå til innhold

Teste seg for kjønnssykdommer

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Noen som vet sånn ca-pris for å sjekke seg for kjønssykdommer?

Koster det per sykdom de sjekker for, eller hvordan fungerer dette? hvordan foregår testen, og kan man bare be om en test, eller må det være skjellig grunn for det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Gå til G.U isteden for å teste deg for hver eneste sykdom. Dessuten er ikke de så gode. Best å gå til G.U! Og hvor mye det koster kan du bare google. Det varierer fra plass til plass. Søk på sykehuset ditt o.l og se hvor mye det koster.

Endret av 9naah
AnonymBruker
Skrevet

Det er gratis å teste seg hos poliklinikker (og husk, test av klamydia er ALLTID gratis uansett selv om du tester deg hos fastlegen din!).

Når det er sagt, vet noen om man må bestille time hos poliklinikken for å teste seg, eller er det bare å svinge innom når de har åpent? Tenker da på den i Stavanger.

AnonymBruker
Skrevet

Hvis man bare kunne dratt innom et sted og testet seg gratis hadde jo det vært genialt, syns jeg.. når du sier poliklinikker, hvilken tenker du på da? Er ikke kjent med dette i det hele tatt jeg... :sjenert:

-TS

Skrevet

Olafiaklinikken tar folk inn på dagen og det tror jeg er gratis.

AnonymBruker
Skrevet

Har aldri hørt om egne poliklinikker for SOI før, men i den ene linken så var det jo knytt til hudpoliklinikk, og det har de ved sykehuset her i byen, så da kan jeg jo ta meg en tur dit. Går ut ifra at når det ved andre sykehus i landet er slik at man ikke trenger henvisning, så gjelder gjerne det i hele landet.. Og jeg kan gjerne betale, vil egentlig bare berolige megselv. Har jo vært ung og dum som de fleste andre :jepp:

Takk for svar, folkens!

-TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...