Gå til innhold

Cathrine Aschim

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Videoannonse
Annonse
Gjest Ms. Raggsokk
Skrevet

Synes hun ser ut som en gjennomsnittlig glamourmodell.

AnonymBruker
Skrevet

Hun er ikke pen i det hele tatt. Men hun har jo store pupper, og det er vel det mannfolka ser på, ikke ansiktet hennes.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Synes hun ser ut som en gjennomsnittlig glamourmodell.

De fleste ser da langt penere ut. "Kjenner" ikke så mange da, men de som har vært framme i media har hvertfall et utseende mange hakk over hennes. Blir helt skremt av utseende hennes jeg, huske introduksjonsvideoen på Robinson enda. Og det gjør jeg ikke når jeg ser Linni, Aylar, Triana, Lene A. og alle disse Vi menn-jentene.

• Liker 1
Skrevet

Sikkert kjempehyggelig for henne når hun googler navnet sitt. Og denne debatten om hvor "fæl" hun er, dukker opp.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sikkert kjempehyggelig for henne når hun googler navnet sitt. Og denne debatten om hvor "fæl" hun er, dukker opp.

Sånn er det å være kjendis ;)

Hadde ikke sagt sånn om en mer anonym modell, men hun er en som oppsøker rampelyset selv og jeg tror faktisk det er verre for henne å få 0 treff på navnet sitt enn en del negative:)

AnonymBruker
Skrevet

Men det å være glamourmodell handler da blant annet om å selge utseendet sitt, gjør det ikke? Da må man jo tåle om det er noen som ikke liker hva de ser, som påpeker det?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hun var jo driiiiiiiiiiitpen

Skrevet

Jeg er enig i at de som velger et liv i rampelyset må tåle å høre snakk om både utseende og personlighet (slik andre oppfatter den hvertfall). Det være positivt eller negativt.

Forøvrig syns jeg synd på jenter over en viss alder som ser slik ut. Fjortisshvitt hår, og sviskehud fra solarium er forbeholdt usikre småjenter som ikke vet bedre. De fleste som er ferdig med russetiden er også ferdig med det stadiet der.

Skrevet

jeg skjønner ikke hvorfor mange av disse glamourmodellene vil se ut som romvesner.. :kvalm:

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Og her vifter vi med fingeren i gjen ser jeg. Skam dere.

Skrevet

Sånn er det å være kjendis ;)

Hadde ikke sagt sånn om en mer anonym modell, men hun er en som oppsøker rampelyset selv og jeg tror faktisk det er verre for henne å få 0 treff på navnet sitt enn en del negative:)

Det sier litt om deg. At du ikke tør å bruke ditt eget nick når du skal slenge dritt om andre. Er du redd for å miste "popularitet" her inne? Siden du ikke bruker ditt eget nick, så regner jeg med at du egentlig skammer deg for å skrive slikt!

Skrevet

Skjønner ikke hva som er så ekstremt med henne. Hun er selvbruningskremgul, bruker lyserosa leppestift og i overkant mye øyesminke, men utgangspunktet er da ikke noe annet enn en helt gjennomsnittlig jente på 29. Og resultatet er ikke noe annet enn en helt gjennomsnittlig glamourmodell. Hva mener du er så mye verre med henne enn Lene Alexandra, Aylar &Co?

Skrevet

Jeg ser ikke hvorfor denne tråden er så mye verre enn tråden om de verste sminketabbene.. Hun slår jo til med omtrent alle uansett. :fnise:

• Liker 3
Skrevet

Hun er ikke pen i det hele tatt. Men hun har jo store pupper, og det er vel det mannfolka ser på, ikke ansiktet hennes.

Tviler på at du finner så mange mannfolk som sikler på glamourmodeller. Guttunger i puberteten kanskje.

• Liker 1
Skrevet

Er ikke dette nautet som søkte på Politihøgskolen, ble funnet uskikket, og dermed fikk store oppslag i media om hvordan hun liksom ble avvist "fordi hun var for pen"?

Joda.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er ikke dette nautet som søkte på Politihøgskolen, ble funnet uskikket, og dermed fikk store oppslag i media om hvordan hun liksom ble avvist "fordi hun var for pen"?

Joda.

Jo :skratte:

Skrevet

Jeg ser ikke hvorfor denne tråden er så mye verre enn tråden om de verste sminketabbene.. Hun slår jo til med omtrent alle uansett. :fnise:

min første tanke.. Selvbruningskrem gone bad

uff nesten slemt å legge ut gitt,meeen er i møkka humør :lur:

Skrevet

Det sier litt om deg. At du ikke tør å bruke ditt eget nick når du skal slenge dritt om andre. Er du redd for å miste "popularitet" her inne? Siden du ikke bruker ditt eget nick, så regner jeg med at du egentlig skammer deg for å skrive slikt!

Enig! Skal dere slenge dritt så stå frem med nick i hvert fall da.

Skrevet (endret)

Enig! Skal dere slenge dritt så stå frem med nick i hvert fall da.

De to bildene av henne med blondt er gammle. Hun er brunette nå.

Endret av Lillemeg22

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...