Gjest Pippi Skrevet 31. mars 2011 #1 Skrevet 31. mars 2011 Hvis jeg blør tilsvarende at jeg fyller en normal Ob på 4-5 timer,hvor lenge kan jeg da ha MoonCup inne før jeg må tømme den ca?Vil helst unngå å prøve og feile på dette området
Gjest Pippi Skrevet 31. mars 2011 #4 Skrevet 31. mars 2011 Er den full da?trodde den kunne sitte inne lenger enn vanlig tampong?
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2011 #5 Skrevet 31. mars 2011 Nei, ikke helt skal jeg innrømme, men jeg er litt redd for å ha den inne kjempelenge, er helt i tilvenningsfasen enda.. Prøver 5-7 timer neste mens Er litt uvant med denne kopp greia..
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2011 #6 Skrevet 31. mars 2011 Hva gjør dere da dere må tømme den hvis dere feks kun har tilgang til et offentlig toalett?
Gjest Pippi Skrevet 31. mars 2011 #7 Skrevet 31. mars 2011 Ok,skjønner.Er i samme tilvenningsfase selv skulle bare ønske jeg slapp å fikle med dette på et offentlig toalett i løpet av dagen,og da trenger jeg å ha den inne i ca.7 timer.
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2011 #8 Skrevet 31. mars 2011 Hvis jeg blør tilsvarende at jeg fyller en normal Ob på 4-5 timer,hvor lenge kan jeg da ha MoonCup inne før jeg må tømme den ca?Vil helst unngå å prøve og feile på dette området Jeg tømmer den 3-4 ganger i døgnet når jeg blør mest. Om kvelden før jeg legger meg, om morgenen når jeg står opp og en-to ganger midt i mellom. Dersom den er ganske full så synker den ned litt slik at jeg kjenner den, da tømmer jeg den uansett hvor mange timer som har gått. Jeg tømmer den alltid før trening, dette pga at jeg opplevde lekkasje da jeg tok sit-ups en gang. Og hvis jeg skal bort noen timer, så pleier jeg å tømme den først selv om det ikke er nødvendig akkurat da. Da slipper jeg å tenke på det før jeg kommer hjem igjen. Det er jo noe av det som er så bra med koppen, du kan tømme når det passer deg sånn rent praktisk. Du kan ta den inn og ut når som helst uten at den sliter deg ut der nede. Med tampong må man liksom vente til den er full for å ikke bli sår, og da må man fomle med sånt når man er på farta. Prøv deg fram og bruk bind/truseinnlegg sammen med den når du skal prøve å ha den lenge. Hva gjør dere da dere må tømme den hvis dere feks kun har tilgang til et offentlig toalett? Jeg ser først om det fins toalett med vask inne i avlukket. Hvis ikke så tømmer jeg den og tørker av kanten med litt toalettpapir. Det går greit en gang i blant. Passer alltid på å vaske henda godt først da.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå