Gå til innhold

Trondheim


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg kunne tenkt meg å overraske min kjære ved å reise bort et par dager i påskeferien. Bare for å komme oss litt bort sammen. Men jeg er ikke noe glad i å stå på ski..

Hvor kan man leie hytte? Og må man da stå på ski eller har man tilbud om andre aktiviteter? Evt. et sted man kan gå tur, komme tilbake og lage kakao etc. Litt romantisk. Håper noen har svaret :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det slik at dere bor i Trondheim? I så fall anbefaler jeg å dra over svenskegrensa til Storlien eller Åre. Der kan man leie hytter - evt booke seg inn på Holiday Club, med spa-anlegg og flott basseng. Der er det mye å finne på i tillegg til ski/slalom. Dit kommer dere dere med tog, hvis dere ikke har bil.

Hvis dere har bil anbefaler jeg Storulvån fjellstasjon ikke langt unna Storlien. Det er en stor hytte/et fjellhotell i den svenske turistorganisasjonen. Det går bilveg helt fram dit, oppå snaufjellet. Der kan man leie rom (litt spartansk, med køyesenger), men maten er fantastisk, alt er lokalprodusert, lokalbrygget øl, og det ligger veldig fint til i fjellet, med store vinduer så man har god utsikt. Vi gikk en kort tur på ski, og satt lenge i solveggen og drakk jämtlandsk lokaløl, og brukte badstua de har i kjelleren. Et flott opphold!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Spinell

Det skal vel godt gjøres å finne en hytte som er til leie "etpar dager i påsken", da påsken er høysesong for hytteutleie, og de fleste leies ut på ukesbasis (eller første og andre halvdel av påsken) for å sikre hytteeier best mulig belegg på hytten.

Dere kommer antakeligvis bedre og billigere ut av det med et par netter på hotell eller fjellstue, a'la den som ble nevnt over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...