Gå til innhold

Opp 8kg av å trene


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er frustrert nå, har begynt å trene 4 dager i uken på

treningssenter, og hva er belønningen: 8 kg ekstra!!!! Har trent i to uker foressten..

Hva kan dette komme av?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

er 170 høy og veide 48 kg (56 kg nå )før hvis det har noe å si! Har trent mye kondisjon, og en del styrke med personlig trening! aner ikke hva jeg skal gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er 170 høy og veide 48 kg (56 kg nå )før hvis det har noe å si! Har trent mye kondisjon, og en del styrke med personlig trening! aner ikke hva jeg skal gjøre.

Høres ut som om du har kommet opp i en sunnere og bedre vekt.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er frustrert nå, har begynt å trene 4 dager i uken på

treningssenter, og hva er belønningen: 8 kg ekstra!!!! Har trent i to uker foressten..

Hva kan dette komme av?

Vannvekt.

Du har ikke lagt på deg 4 kg i uka med reell kroppsmasse (av hverken den ene eller den andre typen). Kroppen holder på mer glykogen og mer vann fordi den trenger det til å restituere seg etter treninga.

Vannvekt er ingenting å bry seg om med mindre du skal konkurrere i noe som har vektklasser.

Endret av Leifr
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vannvekt.

Du har ikke lagt på deg 4 kg i uka med reell kroppsmasse (av hverken den ene eller den andre typen). Kroppen holder på mer glykogen og mer vann fordi den trenger det til å restituere seg etter treninga.

Vannvekt er ingenting å bry seg om med mindre du skal konkurrere i noe som har vektklasser.

hva betyr å restituere seg ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ms. Raggsokk

Jeg tipper du har endel væske i kroppen. Over tid vil jo også kroppen kanskje legge på seg muskler når du trener.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Jeg er frustrert nå, har begynt å trene 4 dager i uken på

treningssenter, og hva er belønningen: 8 kg ekstra!!!! Har trent i to uker foressten..

Hva kan dette komme av?

Passer ikke buksene og blusene dine lenger? Slutt å bruke vekten som rettesnor. Du var FOR TYNN før du begynte å trene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar alle sammen!! Jeg skal forsette og trene, og jeg skal ikke lenger bry meg om jeg får litt ekstra muskler og vekt på kroppen. Er enig med dere om at vekten min høres sunnere ut nå!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heloise

Når du er så tynn (som vekta di tilsier) så er det muskler. Du kan neppe gå ned mer nå, du vil bare legge på deg pga. muskelmasse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jenter legger ikke på seg mange kg muskelmasse per år. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DET ER BARE MUSKELMASSE

STÅ PÅ :))

Jeg kjenner jeg blir så matt når folk skriver slike ting.

Vet du om en eneste person i verden som kan legge på seg 8kg muskler på mindre enn en måned?

Jeg ville tro at om dette var mulig, så hadde ikke folk trengt å trene i flere år for å bli klare til å stille i f. eks bodybuilding!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Muskelmasse er det IKKE, for det går ikke ann å legge på seg så fort.

Kast vekta og skaff deg målebånd! Vekta varierer så innmari, jeg holder meg foreksempel unna brød og lignende og gikk opp rundt 5 kilo over natta i vannvekt etter en dag med litt for mange boller. Vekta har jo ikke peiling om du har drukket litt før, spist mer kvelden før, veier deg på forskjellige vekter, forskjeller steder på gulvet (!), tidspunkt, hvor mye vann du har i kroppen osv. Man veier faktisk litt mer enkelte ganger i måneden også.

Det jeg kan tenke meg er at du i tillegg har fylt opp glykogenlagrene dine (som nevnt før her).. Det er helt normalt å "gå opp" litt i starten når man trener. Bra du har begynt å trene :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...