Gå til innhold

slanking


Gjest hun&henne

Anbefalte innlegg

Gjest hun&henne

Viser bare hvor kunnskapsløs du er, for det du sier er at du forbrenner mer enn toppidrettsutøvere selv i knallharde treningsperioder.

Jeg har bemerket vesketap og at det du driver med er advart om, likevell sverger du til dette. Hvorfor ikke gå på apoteket og gjøpe avføringsmiddel og vanndrivende medikamenter i stedet, da det er like tåpelig...

LLa meg si det slik, det du driver med blir for dumt og du blottlegger tydelig at du er blandt dem som kan ta til deg og benytte selv de mest desperate og ille løsninger... Sant det er ikke løsninger heller, for fettvev taper du jo ikke i den størrelsesorden du tror.

At du tror det virker blir bare for sprøtt for min del.

trenger ikke å tro at det virker, jeg SER jo at det virker vennen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

trenger ikke å tro at det virker, jeg SER jo at det virker vennen...

Hvordan SER du at det ikke er vann og muskler du mister, da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trenger ikke å tro at det virker, jeg SER jo at det virker vennen...

Du har mistet vann, og muskelmasse, ikke fettvekt. Er du helt borte vekk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal komme med en oppdatering om noen uker, så får vi se om kiloene fortsatt er av!

Selvfølgelig virker det, du kunne holdt deg til å bare spise bacon hver dag(med lik mengde kalorier) og du ville fått det samme resultatet. ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Makan til frekhet enkelte har her inne! La nå folk gjøre som de vil. Om man går på denne dietten her og mister 8-12 kg, så kan man da holde det ved like om man trener ofte, regelmessig og spiser sunt og bevisst?!

Nei, for i det man begynner å spise normalt igjen (dvs mer enn de 1000 kaloriene daglig som denne kuren inneholder), så vil man automatisk gå oppover igjen i vekt. Man tjener ikke noe som helst på å sulte seg, og det er det man gjør når man lever på 1000 kalorier daglig.

En gjennomsnittlig kvinne skal ha i seg 1800-2200 kalorier daglig. Når man går så mye i minus per dag, så sulter man seg, og når man begynner å spise normalt igjen så vil man legge på seg tilsvarende som man gikk ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke ifølge neket av en trådstarter, hun tror hun kan mye om menneskelig biologi, noe hun ikke kan. La nå neket ødelegge sin kropp, det er hennes liv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest made4u

Hva er å virke?

Om man skal se på badevekten og bare den, så virker jo avføringsmiddel ganske bra. Dog er det ikke noe man blir slank av å ta en gang, selv om badevekt kan lyve om det.

Slå fra deg dette, ikke lek med egen kropp og helse, dehydrering er ikke bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om man skal se på badevekten og bare den, så virker jo avføringsmiddel ganske bra.

Eller å kutte av seg en arm. Tror faktisk det er den raskeste vektreduksjonen jeg kommer på...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Nei, takke seg til den sjokkerende regelen om å bare spise mindre kalorier en man forbrenner. (Som utrolig nok alle dietter som fungerer til syvende og sist følger)

Legger man til "sunt, grovt og variert, samt trener regelmessig" har man selve oppskriften.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Jeg gleder meg til Trådstarter om noen uker etter at hun har vendt tilbake til et normalt kosthold skal fortelle hvordan dette gikk.

Jeg gleder meg også til om ca et år da vi skal få høre om hva slags varig effekt dette hadde.

Hilsen som både har prøvd varianter av denne kuren, Nutrilett osv.

Og som nå følger rådet om små og gradvise endringer, bytte usunne kostholdsprodukter mot sunnere varianter, trimme regelmessig og innse at dette kommer til å ta tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest hun&henne

22 april, og vekten er fortsatt av :takke:

JEG ER STOOOR FORNØYD fremdeles :fnise:

Har gått ned ennå to kilo til ved hjelp av vektklubben på vg, men er kjempe glad for at de første kiloene gikk så fort av med rikshospitalet diett. Det ga meg en kickstart inn i vektnedgangen, og lysten på å bli sunnere :) Så jeg forstår helt ærlig ikke hva all kritikken var...

Vil fortsatt anbefale denne dietten til alle som vil gå raskt ned i vekt.

Ha en fortsatt fin dag, og god påske :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 april, og vekten er fortsatt av :takke:

JEG ER STOOOR FORNØYD fremdeles :fnise:

Har gått ned ennå to kilo til ved hjelp av vektklubben på vg, men er kjempe glad for at de første kiloene gikk så fort av med rikshospitalet diett. Det ga meg en kickstart inn i vektnedgangen, og lysten på å bli sunnere :) Så jeg forstår helt ærlig ikke hva all kritikken var...

Vil fortsatt anbefale denne dietten til alle som vil gå raskt ned i vekt.

Ha en fortsatt fin dag, og god påske :jepp:

Jeg tror at du har gått ned, men grunnen til at mange kommer med advarsler er åpenbar. Mange vil gå opp i vekt igjen og en diett bør følges av en kostrådsveileder pga faren for å utvikle spiseforstyrrelser eller ødelegge forbrenningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må bare dele min glede, :danse: har gått ned 8 kg på to uker med rikshospitalets tre dagers diett :takke:

Folk kan si hva de vil....men den FUNKER faktisk, er ganske likegyldig om den er fra Rikshospitalet eller ikke....

Har virkelig ikke trent eller gjort noe annet enn å følge den til punkt og prikke + drukket masse vann.

Jippppi :hjerte:

Her er den for de som vil prøve:

Rikshospitalets 3 dagers diett:

1. dag:

Frokost: 1/2 grapefrukt, 1 stk. ristet brød, 2 ts peanut butter.

Lunsj: 1/2 kopp tunfisk, 1. stk. ristet brød.

Middag: 2 skiver kjøtt (85 g) valgfritt, 1 kopp grønne bønner, 1 kopp rødbeter, 1 lite eple (råkost), 1 kopp vaniljeis.

2. dag:

Frokost: 1 hardkokt egg, 1 stk. ristet brød, 1/2 banan.

Lunsj: 1 kopp cottage cheese, 5 stk. saltet kjeks.

Middag: 2 pølser i brød, 1 kopp broccoli, 1/2 kopp gulrøtter(råkost), 1/2 banan, 1/2 kopp vaniljeis.

3.dag:

Frokost: 1 hardkokt egg, 1 stk. ristet brød.

Lunsj: 1 stk. cheddarost, 5 stk. salte kjeks, 1 lite eple (råkost)

Middag: 1 kopp tunfisk, 1 kopp rødbeter, 1 kopp blomkål, 1/2 honningmelon, 1/2 kopp vaniljeis.

Dietten fungerer ved en kjemisk nedbrytelse. Den må ikke varieres eller erstattes med noe annet i kostplanen. Husk - INGEN MELLOM-MÅLTIDER.

Kaffe, te og vann kan drikkes til og utenom måltidene. Salt og pepper kan brukes, men ingen andre krydder. Hvor det ikke er angitt presise

informasjoner om mål og vekt, er ingen restriksjoner annet enn sunn fornuft.

Denne dietten skal brukes i 3 dager av gangen, på de 3 dagene vil man tape opp til 5 kg. Etter 3 dagers diett kan det igjen spises normalt, -

men ikke meget. Etter 4 dager med alminnelig mat, starter man igjen med 3 dagers diett. Opp til 20 kg kan slankes på en måned hvis man følger dietten.

Kjemisk nedbrytelse av hva da? Hvorfor skal noe brytes ned?

Tunfisk? Æsj.

Denne dietten er selvsagt, som alle dietter, kortsiktige. Men de kan muligens fungere som en start motivasjon for å komme i gang. Noen varig løsning er det jo ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjemisk nedbrytelse av hva da? Hvorfor skal noe brytes ned?

...fordi kroppen trenger å ta opp de ulike næringsstoffene?

Det er nå liksom det tarmsystemet gjør hver gang man spiser (uansett hvilken diett man er på), jeg trodde ærlig talt at det var barneskolelærdom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...fordi kroppen trenger å ta opp de ulike næringsstoffene?

Det er nå liksom det tarmsystemet gjør hver gang man spiser (uansett hvilken diett man er på), jeg trodde ærlig talt at det var barneskolelærdom?

Du mener svaret på hvorfor kroppen må brytes ned, er at den skal kunne ta opp næringsstoffer?!

Mange folk spiser jo næringsstoffer hver dag, uten at de bryter ned kroppen av den grunn. Så besvart spørsmålet har du ikke gjort..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du mener svaret på hvorfor kroppen må brytes ned, er at den skal kunne ta opp næringsstoffer?!

Mange folk spiser jo næringsstoffer hver dag, uten at de bryter ned kroppen av den grunn. Så besvart spørsmålet har du ikke gjort..

Kroppen skal selvfølgelig ikke brytes ned, jeg snakket om MATEN! Maten blir nedbrutt! Haha, det slo meg ikke en gang at det TS sa kunne tolkes på den måten! :ler:

Slanking kan kanskje kalles en slags nedbrytning av fett og? :klo: Uansett er det absolutt ingen ting som skiller det tulleopplegget her fra hva det skjer når man spiser all annen mat, og eventuelt går ned i vekt. Det var poenget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kroppen skal selvfølgelig ikke brytes ned, jeg snakket om MATEN! Maten blir nedbrutt! Haha, det slo meg ikke en gang at det TS sa kunne tolkes på den måten! :ler:

Jeg tolket det som i "kroppen må nedbrytes", så lurte på hvorfor..

At all mat som inntas må fordøyes i tarmene...eh ja.

Selv blir jeg aldri overrasket over at andre tolker utsagn annerledes enn meg selv, selv om det er innlysende for meg. Men det er kanskje fordi jeg er vant til å forholde meg til at folk er forskjellige og tolker så ulikt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv blir jeg aldri overrasket over at andre tolker utsagn annerledes enn meg selv, selv om det er innlysende for meg. Men det er kanskje fordi jeg er vant til å forholde meg til at folk er forskjellige og tolker så ulikt. :)

Det er nå strengt tatt jeg og, det var nok det at utsagnet sto rett etter en lang liste av mat som førte til den koblingen. Men jo - det kan bety begge deler, og selv om TS har blitt spurt flere ganger om hva som menes med dette har hun ikke svart... *hint*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...