Gå til innhold

slanking


Gjest hun&henne

Anbefalte innlegg

Gjest hun&henne

Må bare dele min glede, :danse: har gått ned 8 kg på to uker med rikshospitalets tre dagers diett :takke:

Folk kan si hva de vil....men den FUNKER faktisk, er ganske likegyldig om den er fra Rikshospitalet eller ikke....

Har virkelig ikke trent eller gjort noe annet enn å følge den til punkt og prikke + drukket masse vann.

Jippppi :hjerte:

Her er den for de som vil prøve:

Rikshospitalets 3 dagers diett:

1. dag:

Frokost: 1/2 grapefrukt, 1 stk. ristet brød, 2 ts peanut butter.

Lunsj: 1/2 kopp tunfisk, 1. stk. ristet brød.

Middag: 2 skiver kjøtt (85 g) valgfritt, 1 kopp grønne bønner, 1 kopp rødbeter, 1 lite eple (råkost), 1 kopp vaniljeis.

2. dag:

Frokost: 1 hardkokt egg, 1 stk. ristet brød, 1/2 banan.

Lunsj: 1 kopp cottage cheese, 5 stk. saltet kjeks.

Middag: 2 pølser i brød, 1 kopp broccoli, 1/2 kopp gulrøtter(råkost), 1/2 banan, 1/2 kopp vaniljeis.

3.dag:

Frokost: 1 hardkokt egg, 1 stk. ristet brød.

Lunsj: 1 stk. cheddarost, 5 stk. salte kjeks, 1 lite eple (råkost)

Middag: 1 kopp tunfisk, 1 kopp rødbeter, 1 kopp blomkål, 1/2 honningmelon, 1/2 kopp vaniljeis.

Dietten fungerer ved en kjemisk nedbrytelse. Den må ikke varieres eller erstattes med noe annet i kostplanen. Husk - INGEN MELLOM-MÅLTIDER.

Kaffe, te og vann kan drikkes til og utenom måltidene. Salt og pepper kan brukes, men ingen andre krydder. Hvor det ikke er angitt presise

informasjoner om mål og vekt, er ingen restriksjoner annet enn sunn fornuft.

Denne dietten skal brukes i 3 dager av gangen, på de 3 dagene vil man tape opp til 5 kg. Etter 3 dagers diett kan det igjen spises normalt, -

men ikke meget. Etter 4 dager med alminnelig mat, starter man igjen med 3 dagers diett. Opp til 20 kg kan slankes på en måned hvis man følger dietten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jøsses, den hørtes nesten skummelt enkelt ut.

Gi oss en oppdatering om hvordan det går fremover da.

dersom den funker så bra, så bør den jo bli publisert.

men regner med det er lov å trene selv om du går på denne dietten vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hun&henne

jøsses, den hørtes nesten skummelt enkelt ut.

Gi oss en oppdatering om hvordan det går fremover da.

dersom den funker så bra, så bør den jo bli publisert.

men regner med det er lov å trene selv om du går på denne dietten vel?

Ja, det er det nok :jepp: Det er en gammel kjent diett, men jeg leste så mange forum hvor folk var skeptiske, så da ville jeg bare gi ordet fra en som virkelig har prøvd den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mahareth

Ikke så veldig rart dette "fungerer". Det blir ikke mer enn 1000 kcal om dagen med dette kostholdet.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt fungerer dette her, du går i underskudd som bare faen, får i det bittelite med kalorier. Du er på vei til å fucke opp forbrenninga di på veldig lang sikt fremover, selv det høres fristende ut å bruke denne de neste uke, tenk på de neste titallsårene av livet ditt. Dette duger ikke, få deg heller et skikkelig kosthold og begynn å trene samtidig.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hun&henne

Selvsagt fungerer dette her, du går i underskudd som bare faen, får i det bittelite med kalorier. Du er på vei til å fucke opp forbrenninga di på veldig lang sikt fremover, selv det høres fristende ut å bruke denne de neste uke, tenk på de neste titallsårene av livet ditt. Dette duger ikke, få deg heller et skikkelig kosthold og begynn å trene samtidig.

Prøvde den for noen år siden også, kan ikke se at forbrenningen min har blitt "fucket" opp på noen måte i etterkant. Synes det er en veldig god start på en fremtid med bedre kosthold og trening....

Jeg er uansett mega fornøyd :sol: (fortsetter i to uker til før jeg gir meg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis du har prøvd den før, hvorfor greide du ikke å holde vekta da? Nettopp, dette fungerer bare den tiden det holder på, etterhvert vil kaloriunderskuddet ta deg hardt igjen og legge mer på deg. Dette fungerer ikke, det vet du innerst inne.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hun&henne

Hvis du har prøvd den før, hvorfor greide du ikke å holde vekta da? Nettopp, dette fungerer bare den tiden det holder på, etterhvert vil kaloriunderskuddet ta deg hardt igjen og legge mer på deg. Dette fungerer ikke, det vet du innerst inne.

he he, morsom du...

Det er noen år siden sist, og det har blitt mye rødvin og snacks siden den gang, derfor gikk jeg opp i vekt igjen!

Det er jo klart at man må gå over til et normalt (sunt) kosthold etter ditten er slutt, pøser man på med kalorier og fastfood så er det jo klart man går opp i vekt. Det gjør man jo storsett uansett om man har gått på diett først eller ikke. Sier seg jo selv egentlig.

Endret av hun&henne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er bare lavkarbo som funker.

ELLER Å TRENE OG IKKE SPISE SÅ JÆVLIG MYE DRITT OVER TID.

Innlegget er redigert

SportyShorty, mod

Endret av SportyShorty
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på dette med den "kjemiske nedbrytelsen" jeg. Kan du forklare dette fysiologisk for meg? Hva nedbrytes? Hvordan? Hvorfor? Når? Hvilke katalysatorer? Litt interessant dette med pølsebrød, som har svært høy GI og gjør ingenting fornuftig i kroppen. Gulrot og brokkoli er kurant nok det, men du lever ikke på det.

Hvis den er så effektiv, så hadde den blitt anerkjent. Og resultatene hadde blitt publisert. Og metoden hadde blitt etterprøvd med liknende resultater. Og det hadde vært generaliserbart. Og ingenting av dette er det å finne bevis på.

Ergo.....

Endret av bergans
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hun&henne

Nei, det er bare lavkarbo som funker.

ELLER Å TRENE OG IKKE SPISE SÅ JÆVLIG MYE DRITT OVER TID. BIATCHES.

Nei, denne dietten fungerer veldig bra også...du må jo ikke prøve den du siden du er så skeptisk...That's your prerogative!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hun&henne

Folk får prøve den om de vil eller ikke, jeg sier bare at denne funker supert på meg, og jeg kunne ikke vært mere fornøyd :icon_lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det egentlig så vanskelig å bare sette seg ned, skrive en kostholdsplan og fortsette jevnt og trutt med den fremover. Hvorfor må idioter finne opp merkelige dietter og ødelegge seg litt på det... herrefred :roll:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest hun&henne

Hvorfor er det egentlig så vanskelig å bare sette seg ned, skrive en kostholdsplan og fortsette jevnt og trutt med den fremover. Hvorfor må idioter finne opp merkelige dietter og ødelegge seg litt på det... herrefred :roll:

Ødelegge livet?!? Ja ja, deg om det.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest thelife

OI!!! Dette må jeg nesten prøve ut! Hvilke endringer merker du på kroppen? Må du mye på toalettet, sliten, mer energi?

Fortell meg alt! :nigo::danser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ødelegge livet?!? Ja ja, deg om det.....

Ser det går allerede utover synet ditt. AB skrev "ødelegge seg litt på dette" og det har vedkommende rett i. Ikke får du energi, protein, ikke får du noe utbytte av dette. Idioti å slanke seg uten å trene i tillegg, får lausskinn og mister muskelmasse samtidig, bare tull.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er latterlig hvordan noen sitter og hisser seg opp og slenger med leppa for noe de egentlig ikke har peiling på. Mrs kostholdsekspert liksom. Jeg har faktisk prøvd denne slankekuren og gikk ned 4 kilo på 4 dager, så jeg eeeeelsker den. Jeg har ikke gått opp i vekt etterpå, men jeg har vært veldig forsiktig også :)

Klem fra line-girrrrl :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er latterlig hvordan noen sitter og hisser seg opp og slenger med leppa for noe de egentlig ikke har peiling på. Mrs kostholdsekspert liksom. Jeg har faktisk prøvd denne slankekuren og gikk ned 4 kilo på 4 dager, så jeg eeeeelsker den. Jeg har ikke gått opp i vekt etterpå, men jeg har vært veldig forsiktig også :)

Klem fra line-girrrrl :)

Men kjære deg. Det er da ikke det at folk ikke tror at den virker raskt med å gå ned i vekt.. men det er konsekvensene av bruken vi tenker på. Fordi den setter den forbrenningen deres, og gjør at dere lettere går opp i vekt igjen fordi kroppen tar av musklene deres= ergo, kroppen vil lagre mer fett enn tidligere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hun&henne

Ser det går allerede utover synet ditt. AB skrev "ødelegge seg litt på dette" og det har vedkommende rett i. Ikke får du energi, protein, ikke får du noe utbytte av dette. Idioti å slanke seg uten å trene i tillegg, får lausskinn og mister muskelmasse samtidig, bare tull.

Det var ikke det som stod der i stad!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke merket noe forskjell, tviler på at man "ødelegger" kroppen sin på å gå på diett i tre dager.....rart ikke min er helt "ødelagt" da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...