Gå til innhold

Bergensere vil ikke ha SV skilter


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

:hakeslepp:

Har det så mye å si hva det står på bilskiltet da? Veit at veldig mange vil ha Bærum-skilter for å vise at dem har mye penger (eller få folk til å tro dem har mye penger). :kvalm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest thelife

Det at mange vil ha BR skilter fra Bærum (tror jeg det er) er nettopp fordi det kan være lettere å selge bilen, i følge min far ;) Hvorvidt dette stemmer aner jeg ikke :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BR-serien er brukt opp. Det er BS for Asker og Bærum nå.

Jeg jobber i Vegvesenet og har snakket med noen underlige bilforhandlere som mener at bilen blir verdt 20.000 kroner mer med slike skilt. Det er rett og slett bare bullshit(akkurat som skiltene... BullShit) ;)

De har da klart å kjøre rundt med både SP-, SS- og SU-skilter i Bergen, så det er vel bare noen type mennesker som legger for mye i uvesentlige ting nå.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BR-serien er brukt opp. Det er BS for Asker og Bærum nå.

Jeg jobber i Vegvesenet og har snakket med noen underlige bilforhandlere som mener at bilen blir verdt 20.000 kroner mer med slike skilt. Det er rett og slett bare bullshit(akkurat som skiltene... BullShit) ;)

De har da klart å kjøre rundt med både SP-, SS- og SU-skilter i Bergen, så det er vel bare noen type mennesker som legger for mye i uvesentlige ting nå.

SS skiltene ble vel ikke tatt ibruk.

Enig i at det er BullShit at bilen blir mer verdt med Bærum skilter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SS skiltene ble vel ikke tatt ibruk.

De ble brukt i den 4-sifrede serien, men de ble hoppet over i 5-sifret serie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klart det har noe å si!

I all tid vært viden kjent at det er letter å selge, og man får igjen mer for, biler med Bærumskilter. Når man da kan velge BS skilter og i fremtiden tjene på det, i motsetning til å velge lokale SV (Sosialistiv Venstreparti) skilter forstår jeg dem godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...