Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 31. mars 2011 #1 Skrevet 31. mars 2011 Jeg sliter sånn med å finne kreative frokoster. Jeg spiser ikke brød og knekkebrød. Har noen tips?
The Kitten Skrevet 31. mars 2011 #2 Skrevet 31. mars 2011 Omelett Eggerøre Kokt egg Havregrøt Kornblanding Fruktsalat Scones Muffins Pannekaker Yoghurt Smoothie
Frk. Belle Skrevet 31. mars 2011 #3 Skrevet 31. mars 2011 Min favorittfrokost: Frukt, nøtter, cottage cheese og yoghurt. Her er det mange variasjonsmulighet med hva slags frukt/bær du bruker, type nøtter, youhgurt med smak etc. Rosiner kan du også putte i. Jeg bruker f.eks: 1/2 apelsin, 1/4 eple, 4ss nøtteblanding, 1ss cottage cheese, 2-3ss yoghurt naturell. Bruker ofte nøtteblandingen "Kongeblanding" som inneholder mange fosskjellige nøtter - supergod!. Valnøtter får jo stadig skryt for omega 3 og antioksidanter. Mandler inneholder litt mer protein enn mange andre nøtter.. Men bruk dem du liker best
Sofie_22 Skrevet 31. mars 2011 #4 Skrevet 31. mars 2011 Speilegg, omelett, smoothie, yoghurt/skyr og frukt..
bambyb82 Skrevet 31. mars 2011 #5 Skrevet 31. mars 2011 Spiser du ikke brød asv hensyn til karbohydrater? Da kan jeg vet anbefale lavkarbo brød.. eller kornblandinger fra cornells som har lav gi. Ellers er jo egg og bacon og salat og diverse lavkarbo greier du måtte ha i kjølen en fin ting
Gjest Silvermist Skrevet 31. mars 2011 #6 Skrevet 31. mars 2011 Ser du har fått masse bra tips. En enkel salat med f.eks, tomat, agurk, reddik, tunfisk og litt salt og pepper er også veldig godt og tar bare et par minutter å slenge sammen.
Benedicte22 Skrevet 5. april 2011 #7 Skrevet 5. april 2011 I helgene lager jeg omelett med skinke, paprika, purre, løk og tomat. I hverdagen spiser jeg to knekkebrød med kalkun, salat, paprika og tomat. Og Smoothie.
Vulpes Skrevet 5. april 2011 #8 Skrevet 5. april 2011 Jeg spiste cottage cheese med hjemmelaget eplesyltetøy i dag, og kanel på toppen. Var godt! Man forblir ikke mett så lenge, men det gjør ikke noe så lenge jeg har mulighet til å lage meg et nytt måltid noen timer etterpå uansett Eplesyltetøyet er forresten egentlig ikke noe ordentlig syltetøy, det er bare kokte eplebiter som er most i blenderen. Kjempegodt!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå