minienthe Skrevet 30. mars 2011 #1 Skrevet 30. mars 2011 må vel vurdere å bytte ut telefonen min snart og da må jeg over på touch ser det ut til. er dessverre velsignet med noe "chubby" fingertupper så jeg sliter med å navigere på touchskjermer/tastaturer. har prøvd mye rart av touchtelefoner den siste tiden men uten unntak så blir det bare knot. så til saken, hørte det skal være mulig å få tak i en slags trykkepinne med kost/svamp/børste/noe til bruk på touchskjermer som er beregnet på skjermer som krever hudkontakt ? noen som vet hva dette er og hva det heter ? har forsøkt å lete litt men sliter når jeg ikke vet hva jeg skal søke etter
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2011 #2 Skrevet 30. mars 2011 google ordet Stylus. Det er iallfall trykkepenn, men er usikker på om det er til de telefoner som reagerer på hudkontakt og ikke trykk. Se her: Min lenke Og her: Min lenke
minienthe Skrevet 31. mars 2011 Forfatter #3 Skrevet 31. mars 2011 stylus faktisk, den hadde jeg ikke funnet av meg selv tror jeg. iphone er i følge selger en type som trenger hudkontakt, det samme med htc modellene, samsung galaxy osv. han visste derimot ikke om noen "pinner" å anbefale.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå