Gå til innhold

Reise til Hull, United Kingdom


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg skal til Hull, men sliter med å finne rimelige måter å komme dit på.

Grimsby og Leeds er jo det nærmemste, men da må jeg via Amsterdam, lange ventetider og koster oppmot 5000.

Noen som vet om andre alternativer.

Tenkte via London, men redd jeg skal gå meg vill der haha :D

Aldri vært der, så kan jo sefølgelig spør meg frem, men hadde vært greit å vite ting litt på forhånd.

Har også et alternativ via NewCastle, der fant jeg rimelige billetter til ca 1500, så må jeg vel ha tog eller buss derifra videre til Hull.

Noen som har vært der?

Er det langt fra flyplassen til bussstasjonene?

Noen som har noen andre greie løsninger å foreslå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Heloise

Mellomlanding i London med fly eller ta tog videre derifra? Er lett med t-banen der til og fra flyplassen, men finn ut litt om avstandene for det kan ta tid hvis du skal fra f.eks Heathrow og videre fra "sentrum" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Visst jeg skulle gå via London hadde jeg brukt Norwegian. Da lander jeg på Gatwick Airport.

Er det langt derfra til en eventueelt togstasjon.

Men, har hørt noe om at det er veldig dyrt å ta tog om man ikke har forhåndsbestillt, så er ikke sikkert jeg tjener swå mye på å gjøre det på den måten heller....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heloise

Tviler på at togbillettene der er like dyre som de er her, så ikke bekymre seg for mye for det. Eneste risikoen er jo om toget er fullt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ms. Raggsokk

Husker ikke prisen på billettene fra Gatwick til London jeg. Reiser du med vanlig tog, så kan det ta litt tid, og er billig. For bittelitt ekstra tar du Gatwick Express, den tar ikke lange tida. Og du kjøper billetter i automat eller i luke når du kommer frem. Expressen går direkte til Victoria St. i London, som er en togstasjon der du kan komme deg videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Husker ikke prisen på billettene fra Gatwick til London jeg. Reiser du med vanlig tog, så kan det ta litt tid, og er billig. For bittelitt ekstra tar du Gatwick Express, den tar ikke lange tida. Og du kjøper billetter i automat eller i luke når du kommer frem. Expressen går direkte til Victoria St. i London, som er en togstasjon der du kan komme deg videre.

Takk for info :) Føles litt bedre når man vet litt på forhånd, så en ikke er helt lost :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å ta fly til Manchester? SAS flyr direkte.. :)

Kjempebra alternatvi, det hadde jeg ikke tenkt på. Står mellom London og Manchester nå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...