AnonymBruker Skrevet 30. mars 2011 #1 Skrevet 30. mars 2011 Hei Jeg lurer på om noen her har opplevd og lagt på seg av p-piller? isåfall hvilket merke var det? Og la du også på deg på puppene?? Skal til legen i morgen for å begynne på p-piller fordi jeg faktisk ønsker å legge på meg ( vil ha større pupper ) Og nei jeg kommer ikke til og få større pupper bare jeg blir litt eldre, er 24 år så det toget er nok godt
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2011 #2 Skrevet 30. mars 2011 Ingen p-piller gjør at du legger på deg. Noen p-piller gjør at du får økt matlyst, men du legger altså ikke på deg på grunn av p-pillene (med mindre du gir etter for økt matlyst).
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2011 #4 Skrevet 30. mars 2011 P-piller som inneholder kan trigge insulinresistens hos noen, som kan resultere i vektøkning.
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2011 #5 Skrevet 30. mars 2011 P-piller som inneholder en østrogenkomponent kan trigge insulinresistens hos noen, som kan resultere i vektøkning.
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2011 #6 Skrevet 31. mars 2011 oppdatering: Fikk ikke skrevet ut p-piller da legen mente det var feil grunnlag å begynne på p-piller kun fordi jeg ville legge på meg:( søren, jeg som håpet at dette skulle være en enkel måte å gå opp i vekt på
Gjest may Skrevet 31. mars 2011 #7 Skrevet 31. mars 2011 oppdatering: Fikk ikke skrevet ut p-piller da legen mente det var feil grunnlag å begynne på p-piller kun fordi jeg ville legge på meg:( søren, jeg som håpet at dette skulle være en enkel måte å gå opp i vekt på Jamen, trenger du ikke dem til prevensjon heller da?
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2011 #8 Skrevet 31. mars 2011 Mange går vel også opp i vekt på grunn av vannansamlinger i kroppen?
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2011 #9 Skrevet 31. mars 2011 Jamen, trenger du ikke dem til prevensjon heller da? Veel spørs hvordan du ser det... Jeg hadde kjæreste i et halvt år, der vi enten brukte kondom eller hoppe av i svingen Så jeg kunne nok hatt behov for p-piller da.. ,men det ble nettopp slutt så akkuratt nå er del vel ikke noe sånn voldsomt behov for prevansjon.
Gjest may Skrevet 31. mars 2011 #10 Skrevet 31. mars 2011 Veel spørs hvordan du ser det... Jeg hadde kjæreste i et halvt år, der vi enten brukte kondom eller hoppe av i svingen Så jeg kunne nok hatt behov for p-piller da.. ,men det ble nettopp slutt så akkuratt nå er del vel ikke noe sånn voldsomt behov for prevansjon. Ups..lever farlig du Er ikke i forhold selv..men går på pilla, man vet aldri
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå