Gå til innhold

p-piller som gir vektøkning

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei

Jeg lurer på om noen her har opplevd og lagt på seg av p-piller? isåfall hvilket merke var det? Og la du også på deg på puppene??

Skal til legen i morgen for å begynne på p-piller fordi jeg faktisk ønsker å legge på meg ( vil ha større pupper :lur: )

Og nei jeg kommer ikke til og få større pupper bare jeg blir litt eldre, er 24 år så det toget er nok godt :sukk:

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen p-piller gjør at du legger på deg. Noen p-piller gjør at du får økt matlyst, men du legger altså ikke på deg på grunn av p-pillene (med mindre du gir etter for økt matlyst).

AnonymBruker
Skrevet

P-piller som inneholder kan trigge insulinresistens hos noen, som kan resultere i vektøkning.

AnonymBruker
Skrevet

P-piller som inneholder en østrogenkomponent kan trigge insulinresistens hos noen, som kan resultere i vektøkning.

AnonymBruker
Skrevet

oppdatering:

Fikk ikke skrevet ut p-piller da legen mente det var feil grunnlag å begynne på p-piller kun fordi jeg ville legge på meg:(

søren, jeg som håpet at dette skulle være en enkel måte å gå opp i vekt på:P

Skrevet

oppdatering:

Fikk ikke skrevet ut p-piller da legen mente det var feil grunnlag å begynne på p-piller kun fordi jeg ville legge på meg:(

søren, jeg som håpet at dette skulle være en enkel måte å gå opp i vekt på:P

Jamen, trenger du ikke dem til prevensjon heller da? :klo:

AnonymBruker
Skrevet

Mange går vel også opp i vekt på grunn av vannansamlinger i kroppen?

AnonymBruker
Skrevet

Jamen, trenger du ikke dem til prevensjon heller da? :klo:

Veel spørs hvordan du ser det...

Jeg hadde kjæreste i et halvt år, der vi enten brukte kondom eller hoppe av i svingen :sjenert:

Så jeg kunne nok hatt behov for p-piller da.. ,men det ble nettopp slutt så akkuratt nå er del vel ikke noe sånn voldsomt behov for prevansjon.

Skrevet

Veel spørs hvordan du ser det...

Jeg hadde kjæreste i et halvt år, der vi enten brukte kondom eller hoppe av i svingen :sjenert:

Så jeg kunne nok hatt behov for p-piller da.. ,men det ble nettopp slutt så akkuratt nå er del vel ikke noe sånn voldsomt behov for prevansjon.

Ups..lever farlig du ;) Er ikke i forhold selv..men går på pilla, man vet aldri :sengekos:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...