Fotojente Skrevet 30. mars 2011 #1 Skrevet 30. mars 2011 Min far ønsker seg en ting til bursdagen sin, kun en ting: klassisk og opera på vinyl. Han er lettere audiofil og kan selvfølgelig ikke "bare" ha en vanlig cd... Stort sett er det meste av opera og klassisk OK Noen som har tips om butikker eller nettbutikker?
-Vixen- Skrevet 30. mars 2011 #2 Skrevet 30. mars 2011 Har du sjekka ut finn.no og ebay? Vet at det er mange lp'er på de forskjellige loppemarkedene rundt omkring, ka jo være verdt å sjekke ut
tiriel Skrevet 31. mars 2011 #3 Skrevet 31. mars 2011 Har du sjekket på fretex, gjenbruk og andre bruktbutikker? der er det ofte mye klassisk musikk
Gjest Lille-pus Skrevet 1. april 2011 #4 Skrevet 1. april 2011 Min far ønsker seg en ting til bursdagen sin, kun en ting: klassisk og opera på vinyl. Han er lettere audiofil og kan selvfølgelig ikke "bare" ha en vanlig cd... Stort sett er det meste av opera og klassisk OK Noen som har tips om butikker eller nettbutikker? Jeg kan trygt anbefale Ivar Skei musikkhandel Om du ikke bor i nærhet til dem så ring Du bestiller, de fikser. Kjempebutikk !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå