Gå til innhold

oppgitt

mora

Anbefalte innlegg

Vet egentlig ikke hvor jeg vil hen med dette. Men må bare få ut frustrasjonen..Saken er den at vi nettopp har kjøpt oss en flunket ny bil, og det har bare vert problemer med den. Den starter ikke, plutselig bare stopper. Nå har den vert på verksted i nesten en uke og folkene der har fikset bilen og kjørt den veldig mye for å sjekke at den er ok nå..

Selv om bilen fungerer fint nå så sitter jeg med panikken i meg, er livredd for å legge ut på en lengre tur, føler at jeg alltid må passe på at jeg ikke parkerer folk inne i tilfelle bilen ikke skulle starte.. Er skikkelig slitsomt å hele tiden gå rundt å tenke på dinna hersens bilen.. Trodde så inderlig at jeg kunne stole på en helt ny bil..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om det er en ny bil så har du vel 5 års garanti, benytt deg av den for alt den er verdt. Dukker den samme feil opp flere ganger ville jeg kontaktet en advokat gjerne hos NAF for å høre hva slags rettigheter man har. Mandags bil er ikke morsomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er ikke akkurat det beste merket en kjøper asså.

men har det kune vært trøbbel fra den dag dere fikk den ville jeg prøvd å heve kjøpet og fåt no annet.

synd det skal være sånn.håper dere får orden på det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...