Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

jeg har så dårlig selvtilit, pga dette tør jeg ikke å møte gutter

- bortsett fra eksen min da, men han har jeg slutta å prate med..

hvis noen sier jeg er pen f.eks og vil møte meg, så gjør det værre for meg når han sier jeg er pen osv.. fordi da tenker jeg at gutten vil bli skuffet når jeg møter han..

tror jeg fikk sykt dårlig selvtilit etter jeg ble mobba i 7 og 8 klasse..

og det er liksom fem gutter (ikke for å skryte..) som har spurt om å møte meg, men jeg sier bare at jeg ikke kan, og kanskje en annen dag. men jeg vil møte dem, men jeg tør ikke!!!!

noen som vet hvordan man kan få bedre selvtilit ? :tristbla:

Videoannonse
Annonse
Gjest Ms. Raggsokk
Skrevet

Se på det du skriver selv. Det er flere gutter som har sagt de synes du er pen - og de har helt sikkert rett!

Skriv ned de positive tingene ved deg selv på et ark, og heng det opp et sted du ser det. Les det flere ganger om dagen, eller når du føler deg litt ille til mote.

Til syvende og sist synes jeg du bare skal kaste deg ut i det. Du kan si på forhånd at du er litt nervøs, så er han forberedt på det.

Lykke til :jepp:

Skrevet

Se på det du skriver selv. Det er flere gutter som har sagt de synes du er pen - og de har helt sikkert rett!

Skriv ned de positive tingene ved deg selv på et ark, og heng det opp et sted du ser det. Les det flere ganger om dagen, eller når du føler deg litt ille til mote.

Til syvende og sist synes jeg du bare skal kaste deg ut i det. Du kan si på forhånd at du er litt nervøs, så er han forberedt på det.

Lykke til :jepp:

skal prøve på det du sa, takk :klemmer:

AnonymBruker
Skrevet

Gjør deg selv den tjenesten og ikke kom med egne argumenter mot komplimenter. Hvis en sier du er pen, så er det jo faktisk det han synes. Tenk over hvordan du selv tenker når du gir noen andre komplimenter. Du mener jo komplimentene, ellers så hadde du jo ikke sagt det!

Gjest thelife
Skrevet

Jeg har også dårlig selvtilit, og tenker det samme som du tenker. Men ha mer troa på deg selv, jeg møter gutter også får de si hva enn de vil om meg. Liker de meg ikke så liker de meg ikke, men synes de jeg er nydelig så tar jeg imot dette med ett stort takk! :)

Senest i helgen møtte jeg en fyr som har sagt jeg er pen på bilder osv. Dette gikk bra ;)

Skrevet

Gjør deg selv den tjenesten og ikke kom med egne argumenter mot komplimenter. Hvis en sier du er pen, så er det jo faktisk det han synes. Tenk over hvordan du selv tenker når du gir noen andre komplimenter. Du mener jo komplimentene, ellers så hadde du jo ikke sagt det!

sant så sant !

vanskelig å være både sjenert og ha dårlig selvitlit, huff!

Skrevet

thelife: så fint å vite at det ikke bare meg som har dårlig selvtilit. får vel begynne å tenke litt sånn du gjør. hehe :)

Gjest thelife
Skrevet

thelife: så fint å vite at det ikke bare meg som har dårlig selvtilit. får vel begynne å tenke litt sånn du gjør. hehe :)

Jeg er forresten like gammel som deg (om du er født i 94 som nicket sier) :) Stå på og lykke til! :klemmer:

Skrevet

Jeg er forresten like gammel som deg (om du er født i 94 som nicket sier) :) Stå på og lykke til! :klemmer:

hehe, ja jeg er født i 94 :) takk :klemmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...