AnonymBruker Skrevet 30. mars 2011 #1 Skrevet 30. mars 2011 Jeg har endelig begynt å spise sunt, og spiser masse grønnsaker og frukt! Jeg har en ganske dårlig økonomi, så det er viktig for meg at grønnsakene holder seg lengst mulig, og da tenkte jeg å kjøpe matbokser/plastikkbokser å ha maten i, for at det skal holde seg (for det holder seg vel bedre i bokser enn i poser?). Noen som kan anbefale meg noen? Er disse bra?: http://www.lefdal.com/product/hus-hjem/kjokkenutstyr/LL199100/lock-lock-plastikkbokser Om de ikke lekker også, hadde det vært fint, for da kan man jo ha med seg mat i baggen uten at det lekker Håper noen kan hjelpe meg!
-Fisken- Skrevet 30. mars 2011 #2 Skrevet 30. mars 2011 Jeg er fornøyd med de boksene du linker til. Går i fryser og micro. Ellers har de noen veldig alrighte bokser på ikea. Her
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2011 #3 Skrevet 30. mars 2011 Takk for svar Da går jeg nok for de boksene fra Lefdal. Liker at de er gjennomsiktige, slik at man ser hva som er i de. Lekker de? Har hendt før at bokser jeg har hatt med salat i, har lekket i bagen når jeg har hatt de med som lunsj ute. Det er litt dumt å alltid måtte ha pose utenpå, synes jeg.
-Fisken- Skrevet 30. mars 2011 #4 Skrevet 30. mars 2011 Jeg har ikke hatt de med meg i veska, så er ikke helt sikker i forhold til væske, men jeg vil tro de er tette. Lokket faller i alle fall ikke av, uansett hvor mye man rister på den, klaffene på siden sitter godt.
Sofie_22 Skrevet 31. mars 2011 #5 Skrevet 31. mars 2011 Ikea har også mange type boker, kanskje ikke toppkvalitet, men billig er det.
AnonymBruker Skrevet 1. april 2011 #6 Skrevet 1. april 2011 Ikea har også mange type boker, kanskje ikke toppkvalitet, men billig er det. Ja, men vil gjerne ha noe av kvalitet, fremfor at det skal være billigst mulig. Senest i dag lakk pastasalaten min ut i hele baggen. Veldig kult med olje i hele baggen =/ Men takk for tipset, skal sjekke ut boksene på Ikea
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå