Gå til innhold

Hvordan skjule stive brystvorter?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan kan jeg skjule stive brystvorter under t-skjorter, topper og bikini?

Er det mulig? Jeg bruker bare vanlige bh'er uten innlegg. Bh'er med innlegg kan jeg ikke fordra å bruke, siden jeg da kjenner at bh'en er på hele tiden og puppene føles større enn dem er.

Våren er her, (hvertfall mange steder) og snart kommer sommeren, så er jo ikke lenge til t-skjorte/topper vær. Men når jeg har enkelte t-skjorter/topper på meg så vises to "knapper" gjennom på laaang avstand. Hvordan hindre dette?

Og for de som tror at man er kåt hver gang man har stive brystvorter, så er dette helt feil.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Google brystvorte + skjule, så kommer det opp løsninger i fleng.

Skrevet

Tape :fnise:

Heldigvis så har utviklingen kommet lenger :fnise:

Gjest SnakeOil
Skrevet

Hvorfor i all verden vil du skjule noe så vakkert? :sukk:

Gjest Raindrops
Skrevet

Hvorfor i all verden vil du skjule noe så vakkert? :sukk:

Mine erfaringer er at ved å skjule det så unngår man slibrige kommentarer fra det motsatte kjønn, og man blir ikke offer for baksnakking og stygge blikk av andre kvinner.

Jeg har små pupper, og har prøvd å gå uten BH selv, men det nytter bare ikke så lenge det er en antydning til brystvorte.

Gjest SnakeOil
Skrevet

Humm, kan skjønner at man ønsker å ....uhm....være litt diskrèt i forskjellige sammenhenger og sånn, men etter det jeg forstod på TS, gjaldt dette mer fritid (og bikini) osv.

Det er da bare vakkert, kroppen er skapt med nupper....sleske menn som kommenterer viser bare hvor neandertaler de er og hvor lite klasse de har.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker alltid bh.

Hvorfor skjule? Jeg bryr meg egentlig ikke stort om de viser gjennom, men under enkelte t-skjorter/topper vises de jo gjennom på laaang avstand og da er det jo så stygt, så under enkelte t-skjorter/topper vil jeg skjule dem.

ts

AnonymBruker
Skrevet

Humm, kan skjønner at man ønsker å ....uhm....være litt diskrèt i forskjellige sammenhenger og sånn, men etter det jeg forstod på TS, gjaldt dette mer fritid (og bikini) osv.

Det er da bare vakkert, kroppen er skapt med nupper....sleske menn som kommenterer viser bare hvor neandertaler de er og hvor lite klasse de har.

Under bikinibh'en jeg hadde ifjor og året før, så vises de ikke sånn veldig godt. Men i år må det kjøpes ny bikinibh, og under noen bikinibh'er vises de jo ekstra sterkt, så håper jeg finner en der de ikke kommer til å vise knallsterkt.

Så det er under de plaggene de vises veldig sterk og på laaaang avstand at jeg vil skjule dem, eller hvertfall få dem til å strutte mye mindre. Uavhengig av situasjoner og hvor jeg er, hvem jeg er rundt.

ts

Skrevet

Under vanlige klær, kan du jo bare kjøpe en bh med inlegg, og ta ut innleggene. Det finst bh'er som er litt mer tjukke i skålen, enn andre. Kan jo eventuellt spørre noen i butikken? Og under bikini er det ganske så naturlig at man ser brystvortene. Men visst du absolutt ikke vil at de skal vise, så kan du te en bikinibh eller med innlegg.. Ellers så finnst det sikkert noe man kan ta på nipplene så de ikke vises..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...