Jesse Skrevet 26. mars 2012 #361 Del Skrevet 26. mars 2012 Innom en liten tur Har dere fått barnehageplass? Det er tydeligvis kamp om plassene i denne bydelen, vi fikk 7.valget vårt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 26. mars 2012 Forfatter #362 Del Skrevet 26. mars 2012 Innom en liten tur Har dere fått barnehageplass? Det er tydeligvis kamp om plassene i denne bydelen, vi fikk 7.valget vårt Så koselig Ja, det har vi, fikk plass på 2.valget vårt Det er bare 10 plasser på småbarnsavdelingen på 1.valget, så regnet ikke med å få plass der. 7.? Ai, det var uflaks Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 26. mars 2012 #363 Del Skrevet 26. mars 2012 Hva er det dere hemmelighetsfulle damer driver og for da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 27. mars 2012 Forfatter #364 Del Skrevet 27. mars 2012 Hva er det dere hemmelighetsfulle damer driver og for da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haley Skrevet 27. mars 2012 #365 Del Skrevet 27. mars 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 28. mars 2012 #366 Del Skrevet 28. mars 2012 Ble nyskjerrig jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 30. mars 2012 Forfatter #367 Del Skrevet 30. mars 2012 Nysgjerrigpetraer Jeg trodde jeg skulle få en veldig god nyhet, men så ble det ikke noe av alikevel, ikke verre enn det Nå ligger solstrålen og sover og jeg har ryddet og vasket etter tornadoen min, som fant en leppestift i dag Det er sant det de sier; når unger blir stille da driver de med noe, oh yes! Jeg hadde leita etter den leppestiften, T fant den og nå er den kastet, vel delvis spist, deretter kastet Ellers så dveler jeg veldig ved et tankekors nå om dagen. Det har seg slik at legen min har sagt at han kan henvise meg til en såkalt slankeoperasjon, men, sukk, jeg er så i tvil, jeg har lest og lest og lest, men jeg blir ikke klokere, for meg er en slik operasjon siste, siste utvei, men heller det enn å dø av hjerteinfarkt når jeg er 30, blærgh, jeg hater sånne negative tanker Kanskje jeg skal reise til Danmark på fatcamp? Noen andre som så beretinger om begynnelsen på onsdag? Himmel som jeg grein, den bittelille gutten veide bare 460 gram når han kom til verden i uke 25 (26), jeg følte så med mammaen, og syns hun var så utrolig sterk og tapper. Mannen trodde det hadde rabla helt for meg når han kom inn døra, jeg hulka og hulka, det var så rørende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 30. mars 2012 #368 Del Skrevet 30. mars 2012 Åhja, den stillheten er fa'li', den... Best å forte seg bort for å se hva slags ugagn som begås! Vanskelig problemstilling, det med operasjon... Skjønner godt at det føles som siste utvei. Det er jo, så vidt jeg har skjønt, også noe du må leve med resten av livet, om du bestemmer deg for å ta den? Med medisiner og sånt? På den annen side har du jo godt ned ganske betydelig tidligere, husker jeg, så du kan helt sikkert klare det på egenhånd igjen. Men sånt er definitivt vanskeligere å få til med småbarn i hus... Kan du få diskutere litt mer med legen din, kanskje? Virker jo som om h*n synes det kan være en god idé, når h*n foreslår det... Uff, vanskelig. Skulle ønske jeg hadde noen kloke ord til deg. Jeg kjenner at jeg ikke helt klarer å ta inn over meg disse babyene i Beretninger om begynnelser om dagen, jeg. Det er nok en kombinasjon av redselen for at noe skal gå galt for babyen/meg i den etterhvert nokså nært forestående fødselen, og at avdelingen der dette filmes er der hun venninna mi, som du vet, hadde de verste dagene av sitt liv for noen år siden. Er nok litt farget av hennes historier derfra... Jeg kjenner liksom at det vil bli for mye, for voldsomt å la det gå inn på meg. Nå høres jeg rimelig kynisk ut, ser jeg... Men det er vel en form for selvbeskyttelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haley Skrevet 5. april 2012 #369 Del Skrevet 5. april 2012 God påske! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 5. april 2012 #370 Del Skrevet 5. april 2012 God påske, vennen! Håper vi sees! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~lillefot~ Skrevet 5. april 2012 #371 Del Skrevet 5. april 2012 God påske snuppis, håper vi får til å gå tur igjen snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trekkoppfuglen Skrevet 19. april 2012 #372 Del Skrevet 19. april 2012 Bare innom med en klem, lenge siden sist nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 24. april 2012 Forfatter #373 Del Skrevet 24. april 2012 Det er godt dere holder litt liv i dagboka mi når jeg selv er så elendig Jeg er travelt opptatt med eksamen nå om dagen og gleeeeder meg til de er overstått! Ellers har jeg bestemt meg for å klare vektnedgangen uten operasjon, er allerede godt i gang, jeg har kuttet sukker fullstendig fra kosten min, har klart meg i over 14 dager og jeg er så stolt, og det har jeg planer om å fortsette med. Heretter skal jeg lage sjokoladen min selv (raw sådan), min de 4 første ukene kjører jeg hardt og rører ikke søtt, jeg er så flink! Skal heller ikke veie meg før de 4 ukene er omme, men merker allerede at jeg har gått ned Har også kuttet raske karbohydrater, og merker at jeg har det mye bedre med et stabilt blodsukker og jeg slipper å gå sulten slik jeg gjør dersom jeg følger typisk Grete Roede-kost. Ellers tror jeg T begynner å gå ganske snart, hun reiser seg opp midt på gulvet uten noe form for støtte og står fjellstøtt lenge, men har ikke forsøkt å ta noen skritt enda, uansett så er jeg så stolt av henne Hun er også plaget av jekslene stakkar, i forrige uke hadde vi ei fæl natt hvor hun var våken fra midnatt og til klokken var nesten 8, himmel, det var tøft, og jeg hadde så vondt av jenta mi. Der våknet frøkna fra luren sin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 24. april 2012 #374 Del Skrevet 24. april 2012 Heia! Synes du er knalltøff som går på på egenhånd! Tipser deg om bloggen Superlivsstil om du ikke har vært borti den, hun har gått ned masse med mye av et samme som det høres ut som om du har gått på. Litt rart oppsett der for tiden og hun er ikke så veldig aktiv om dagen, men det står mye der fra før av. Fine T! Håper jekslene snart er ute, det er utrolig slitsomt mens det står på. til dere begge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 25. april 2012 Forfatter #375 Del Skrevet 25. april 2012 *Joyce* Den bloggen er jeg innom. Har ikke den helt store sansen for den dama, men liker flere av oppskriftene ----------------------------- Faen, faen, faen! Nå har det klussa seg til med NAV og penger igjen og jeg føler meg mislykka og ubrukelig.... Jeg er dritsliten av eksamenslesing og alt med seg og det at jeg er arbeidsledig og ikke engang klarer å komme med på intervjurundene på jobbene jeg søker... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 25. april 2012 #376 Del Skrevet 25. april 2012 (endret) *Joyce* Den bloggen er jeg innom. Har ikke den helt store sansen for den dama, men liker flere av oppskriftene ----------------------------- Faen, faen, faen! Nå har det klussa seg til med NAV og penger igjen og jeg føler meg mislykka og ubrukelig.... Jeg er dritsliten av eksamenslesing og alt med seg og det at jeg er arbeidsledig og ikke engang klarer å komme med på intervjurundene på jobbene jeg søker... Endret 25. april 2012 av *Joyce* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 27. april 2012 Forfatter #377 Del Skrevet 27. april 2012 Takk Joyce Jeg har roet meg nå og det ser ut som det løser seg med NAV. Noen ganger blir det bare for mye... -------------------------- Jah, i går fikk jeg senestrekk i den ene foten min (eller sceneskrekk som telefonen insisterte på at det var) det var vondt! Jeg er bedre i foten i dag heldigvis. Nå har jeg nettopp fortært frokostsmoothien min og dagens grønske (hvetegress, spirulina og chlorella), haha, jeg forsøkte å blande hvetegresset ut i vann og ikke eplejuice som jeg pleier, vel, det gjør jeg ikke igjen Frøken T ser på Postmann Pat (de gamle dukkefilmene, ikke den nymotens animasjonen), han er den store helten nå om dagen, samt Fantorangen og Uki Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haley Skrevet 27. april 2012 #378 Del Skrevet 27. april 2012 Så flink du er som står på på egenhånd! Postmann Pat var en av mine favoritter når jeg var liten Nå har jeg ikke sett så mye av de nye seriene som går, men jeg innbiller meg at barne-TV var mye bedre før. Nå er alt animert og jeg synes det blir litt upersonlig. Men barna våre synes helt sikkert det er topp da, og det er jo det som teller Masse lykke til med eksamen og ha en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 27. april 2012 Forfatter #379 Del Skrevet 27. april 2012 Takk Haley Jeg syns det er mye bråkete og unødvendig barne-tv og mye som er for pedagogisk, jeg tror vi som foreldre egentlig aldri blir helt fornøyde Takk det samme ---------------------- Lille tornado sover, det har hun gjort i snart 1,5 time. Jeg har ryddet etter henne, spist lunsj, satt på klesvask, hengt opp klesvask og nå sitter jeg her. Eksamenslesing frister ikke i dag, i morgen hiver jeg mann og barn ut av huset så jeg får lest i fred Funderer veldig på om jeg skal begynne å trene på senter. Jeg tør egentlig ikke, men jeg burde. Har lyst til å begynne å trene tung styrke, har forhørt meg med fysioterapeuten min og hun mener at det skal gå helt fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 2. mai 2012 Forfatter #380 Del Skrevet 2. mai 2012 T og jeg har vært ute og gått i 1,5 time i fantastisk vær nå skal hun ha seg en hvil, jeg skal spise lunsj og lese. Bare to dager igjen *vræl* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå