1kakemonsteret Skrevet 30. mars 2011 #1 Skrevet 30. mars 2011 Heihei. Mamma fyller 40 år og jeg trenger hjelp med gave! Noen kreative sjeler her inne som har noen tips? Hva hadde dere ønsket dere? Hva er den beste gaven dere har fått? Jeg er 19. Sum er litt uviktig, bare gaven er bra. Vil gjerne gjøre det litt ekstra når hun nå fyller 40! Alle tips tas i mot med stor takk. (Jeg er ikke hjemme på bursdagen hennes) Hun liker ikke kino, filmer eller idrett. Opptatt av trender, men vanskelig å kjøpe klær til.. noen ideer??
Gjest Naenia Skrevet 30. mars 2011 #2 Skrevet 30. mars 2011 Er det noe sted i nærheten hun kan få litt "spesialbehandling"? Gavekort på massasje, hudpleie, hårpleie, sånne ting? Min mor setter i hvert fall enormt stor pris på sånt
Scorpina Skrevet 30. mars 2011 #3 Skrevet 30. mars 2011 Åhh...når jeg ble 40 (for ikke så altfor lenge siden, må jeg bare ile til å si) fikk jeg endel spa-gavekort og de satte jeg stooor pris på. Lekre smykker ble jeg også veldig glad for. Når man bikker førti (høres ikke så gammelt ut når det skrives i bokstaver ) har man stort sett det meste til hus og heim, og man har lyst på noe (iallefall for meg) som gir både velvære og langvarig glede/nytelse (fikk også gavekort til å kjøpe meg nytt speilreflekskamera) og smykker. Klær er jo ok, men om 2 år, 3 år er hun kanskje lei jakken eller buksa hun fikk. Jeg mener det har mer "for seg" å få en gave hvor man kan si etter 30 år "denne fikk jeg til min førtiårsdag". Hun har ikke noen spesielle interesser/hobbyer som kan gi tips til en gave?
Rainbow Skrevet 30. mars 2011 #4 Skrevet 30. mars 2011 Kult med så ung mor når du er 19! :-) Da mamma'n min ble 40 var jeg åtte år! Hmmm. Spating er allerede nevnt. Hva med en helgetur et eller annet sted for dere to? London, Barcelona, Paris..? Trenger ikke koste kjempemye når man bestiller fly i god tid. Dere trenger jo ikke reise akkurat når bursdagen er, men hun kan få et kort der det står at du tar henne med på tur, og kanskje kan hun også være med å bestemme hvor.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå