Gå til innhold

Dere som liker tattoer.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva er den stiligste tattoen du vet om?

Og hvor er det fint å ha tatto?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har selv tatto på leggen og bak i nakken. Jeg syns det er penest om tattoen kan sjules, som mine da, hvor den ene sitter på leggen og syns kun når jeg velger å ha korte bukser og den i nakken sjuler jeg lett med hår og en singlett. Også syns jeg det er veldig pent med tattoo på siden av magen :sjenert:

Fineste tattoene jeg vet om er personlige og enkel. Ikke sanne med portrett og svære dyr osv. enkle og rene og pene i formen :)

Skrevet

Kinesisk tegn og tribal er så trashy, men ellers er det bare fint! Har åtte selv - so far!

Skrevet

Alle på kroppen til min kjære, og jeg gleder meg til og se hvordan kroppen hans er om 30 år. Han vil bli et vandrende kunstverk i mine øyne :rodmer:

• Liker 1
Gjest Little princess
Skrevet

Jeg har selv en som dekker nesten hele ryggen og en stor på den ene hofta + et lite hjerte nesten på stumpen, de to største er begge bygd på, så i realiteten har jeg tre stk, men jeg har tatt 6 gang :) Og har planer om flere! Må bare finne ut hvor :nigo:

Jeg er et blomstermenneske selv, og de er laget til meg, så det er heldigvis ingen som har like. De tattoveringene som er penest er vel de man ser er lagt mye tanke og arbeid bak, og har et personlig preg over seg.

Jeg så en fyr som hadde VOLVO på hele underarmenven gang, jeg holdt på å besvime der jeg stod..

Skrevet

Tatoveringer er noe av de vakreste jeg vet om. Ett menneske med tatoveringer blir automatisk mer interessant for meg. Har selv tatovering i nakken, på hofta, skuldra og håndleddet.

Jeg synes tatoveringer er finest når de er enkle, og i svart-hvitt. De skal ha et personlig preg, og helst skal det være mye historie bak den.

Det gjør vondt inni meg hver gang jeg ser noen med tribal, playboy bunny, stjerner og kinesiske tegn.

• Liker 1
Skrevet

Selv har jeg to mellom-store, plassert nede på hofta og øverst på ryggen (har større visjoner om å bygge på begge og muligens forbinde dem helt tilslutt..)

Men som det er tidligere sagt av andre her så er det viktigste at de er personlige og at det ligger godt arbeid i det (du får det du betaler for). Når det kommer til plasseringer så er det ganske enkelt smak og behag, og så gjelder det å tenke litt praktisk i forhold til fremtidige karrierer..og så er det ikke alle plasser på kroppen som holder seg like flate/stramme og fine når man har kommet oppi årene? F.eks anbefaler jeg ikke å tatovere seg på fingrene og rundt på halsen hvis du skal bli lege eller advokat, du blir ikke tatt like seriøst (synd, men sant). Og så kjenner jeg til jenter som har hatt vakre motiver på magen som har fått ugjenkjennelige motiver etter at de gått gjennom en graviditet... Noen ting endrer seg med årene, husk det. Og husk å plassere på en slik måte at det lett kan skjules i tilfelle bestemor går i sjokk ;)

• Liker 1
Gjest Consensio
Skrevet

Syns ikke det ene er det bedre enn det andre. Spiller heller ingen rolle hvor personen har sin tattovering.

Det blir vakkert når det har en betydning for personen som har tattoveringen.

• Liker 1
Skrevet

Tatoveringer

tatovere

Hele to personer som klarte å skrive det riktig! :jepp:

Jeg liker tatoveringer som er originale, og som kan fortelle noe om personligheten til den som har dem. Man viser litt av innsiden på utsiden. :) Selv har jeg to, og de symboliserer min kjærlighet for musikk.

• Liker 2
  • 3 måneder senere...
Skrevet

En tatto som betyr noe for deg som du ikke kommer til å angre på om noen år. og ta den på et sted som kan gjemmes:)

Gjest Linda sofie
Skrevet

Kinesisk tegn og tribal er så trashy, men ellers er det bare fint! Har åtte selv - so far!

Synes det er mere trashy med dem som tatoverer playboy kaninen på kroppen. Har en venninne som har den kaninien på magen av alle ting. Grøss.

Skrevet

Bare det symboliserer noe, er det nesten samme hvordan det ser ut. Det viktigste er jo at det har en betydning.

På ankelen, nederst på magen eller øverst på ryggen/skulderbladet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...