Nessy Skrevet 30. mars 2011 #1 Skrevet 30. mars 2011 Fortsettelse av http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=548517 Glemte litt av å skrive her etter daten Ble mer og mer nervøs desto nærmere daten var og vurderte å ikke gå men fikk meg selv til å gjøre det. Liten seier over sosial angst Endte opp med å bowle på mandag istedenfor kino. Praten gikk greit og kom ganske godt overens. Hun var faktisk søtere enn på bildet sitt som var en positiv overraskelse i forhold til sist gang jeg gikk ut med noen fra nettet som så ut som en helt annen person enn bildet sitt Var ikke noe frempå fysisk (vet ikke hvor jeg skal begynne :/) men når vi endte daten sa hun ja til å treffes igjen og vi klemte Alt i alt så er jeg veldig fornøyd men nå trenger jeg hjelp med date nummer to Er det noe spesielt en bør ta opp på date nummer to? Bør en snakke om litt mer personlige ting? Gikk for det meste i ting som: hva liker du å gjøre på fritida, hvor har du reist etc. Hvordan eskalerer jeg fysisk? Regner med at jeg burde gjøre ett eller annet, gå fra ingenting til kyss blir jo ganske mye press. Burde jeg prøve å få til ett kyss hvis jeg føler det går bra og at det er "det rette øyeblikket"? Noen tips til hvor vi kan gå på date nummer to? Blir kanskje mer spørsmål etter hver men hvis noen kan svare på disse blir jeg kjempeglad
bMay Skrevet 30. mars 2011 #2 Skrevet 30. mars 2011 Gjør det som føles naturlig! Ikke planlegg å kysse henne på forhånd! Da tenker du bare på det hele tiden, venter på det rette øyeblikket, feiltolker og så blir det bare kleint! Ta det helt piano, la ting komme av seg selv. Går praten dårlig, føles det rart og kleint osv så passer dere kanskje ikke så bra sammen. Snakk om alt og ingenting! Det beste er når samtalen er naturlig, ikke planlagte replikker. Hva sa hun at hun likte å gjøre? Kanskje noe fra date nr 1 kan gi deg et hint til hvor date nr 2 kan være? Da viser du i vert fall at du følger med;) Eller spør hva hun har lyst til å finne på? Si at du er åpen for det meste. Lykke til!
Nessy Skrevet 30. mars 2011 Forfatter #3 Skrevet 30. mars 2011 Tingen er den, å gjøre noe som helst fysisk er ikke naturlig for meg :/ Aldri kysset eller en gang holdt hender med ei jente. Så blir rart uansett hvordan jeg snur og vender på det. Men takk for svar
Gjest tronder Skrevet 30. mars 2011 #4 Skrevet 30. mars 2011 Fysisk: Der er det flere enkle ting du kan gjøre 1. Hvis dere rusler rundt, gå med hånden din inntil hennes. Ikke ta tak, men helt harmløst inntil slik at oversiden av hånden din stryker borti hennes av og til. Mulig hun tar tak i hånden din etter hvert, den er litt sleip, men funker :gjeiper: 2. Du har fått en klem, så du skal selvfølgelig ha en klem når dere møtes! 3. Om det blir små erting og god stemning, så dult litt i henne (sånn som man gjør mot lillesøsteren sin) Uskyldig, men blir ofte mer kroppskontakt etterhvert. Hun vil ta igjen med et smil om munnen! 4. Viktigste, ikke gå nedover stigen med kroppskontakt! Hvis du ikke føler for kyssing på date 2, så gi henne et kyss på kinnet sammen med klemmen til slutt. Da har du gått opp på stigen. Ellers, gjør det du føler for! Hvis hun ikke vil enda så gir hun uttrykk for det.
Nessy Skrevet 30. mars 2011 Forfatter #5 Skrevet 30. mars 2011 Takk for fine pointers Blir litt stressa av akkurat den delen av dating. Har ikke lyst å støte dama men må jo liksom vise interesse for hvis ikke antar hun vel sikkert at du bare vil være venner. Takk for hjelp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå