Gjest Camilla Skrevet 29. mars 2011 #1 Skrevet 29. mars 2011 Hei. Jeg har hatt samboer i fire år, og det siste halvåret har han vært bortreist i forbindelse med jobb. I forgårs kom han hjem, og vi hadde selvfølgelig sex. Det gikk helt fint, og vi hadde sex flere ganger og lenge hver gang. I går gjorde det så vondt i underlivet at vi så vidt klarte å ha sex, og i dag var det umulig. Det svir bare jeg er nær underlivet mitt, og han er sår han også. Kan dette være så enkelt som at huden ikke var vant til belastningen etter så langt sexopphold, eller er det mer alvorlig? Takker for svar!
Pia P Skrevet 30. mars 2011 #2 Skrevet 30. mars 2011 Hei! Det kan selvfølgelig være at dere har blitt sår, men jeg hadde nok tatt meg en tur til fastlegen og fått sjekket det. Kanskje det er en soppinfeksjon?
Gjest Camilla Skrevet 30. mars 2011 #3 Skrevet 30. mars 2011 Tror ikke det er sopp, det hadde vel både luktet og syntes? Noen flere som vet?
9naah Skrevet 30. mars 2011 #4 Skrevet 30. mars 2011 Det lukter ikke om du har sopp, eller synes. Tror en av dere har fått sopp, og smittet den andre slik at begge har det nå. Gå til G.U og finn ut av det, eller legen.
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2011 #5 Skrevet 30. mars 2011 Sårhet kan jo forekomme av kanin-sex-maraton. Men om han er rød og sår på områder som ikke direkte har vært utsatt for friksjon, ville jeg mistenkt soppinfeksjon. Sårhet bør vi seg betraktelig etter et par dager, om så ikke skjer, vet dere hva dere bør gjøre.
Gjest Camilla Skrevet 30. mars 2011 #6 Skrevet 30. mars 2011 Sårhet kan jo forekomme av kanin-sex-maraton. Men om han er rød og sår på områder som ikke direkte har vært utsatt for friksjon, ville jeg mistenkt soppinfeksjon. Sårhet bør vi seg betraktelig etter et par dager, om så ikke skjer, vet dere hva dere bør gjøre. Vi har hatt sopp før, og dette er ikke det samme. Det gjør fryktelig vondt når jeg beveger på meg nå, og jeg begynner å bli redd. Svir fryktelig bare jeg er nær der nede, men ikke når jeg er en cm vekk, om dere forstår. Andre som har peil?
Gjest idakaroline Skrevet 30. mars 2011 #7 Skrevet 30. mars 2011 Du kan ikke ha fått en urinveisinfeksjon da? Det har jeg fått flere ganger når det har gått lang tid mellom hver gang jeg har hatt sex.
Gjest Camilla Skrevet 30. mars 2011 #8 Skrevet 30. mars 2011 Nei, har hatt urinveisinfeksjon flere ganger tidligere, og dette er ikke det samme.
Pia P Skrevet 31. mars 2011 #9 Skrevet 31. mars 2011 Jeg synes du skal dra til fastlegen din. Jeg syns det høres ut som soppinfeksjon, hvertfall siden dere begge har det. Selvom du har hatt soppinfeksjon før, betyr ikke det at du får de samme symptomene nå. Og soppinfeksjon kan være veldig vondt om det ikke blir behandlet riktig.
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2011 #10 Skrevet 31. mars 2011 Hvis du ikke har hatt sex på så lang tid, er det ikke rart du er sår når dere har holdt på som kaniner i helgen Men sviingen bør gi seg etter noen dager. Du bør nok kontakte lege om det ikke skulle bli bedre etter en stund.
Lista Skrevet 31. mars 2011 #11 Skrevet 31. mars 2011 Jeg tenkte vestibulitt med en gang jeg leste sår og svir, men hvis han også er sår, er det vel ikke det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå