Gjest young in blood Skrevet 29. mars 2011 #1 Skrevet 29. mars 2011 Aaah, hadde et one night med tidenes kjekkas. Vi ble sittende å snakke en del, og fant ut vi hadde en del til felles, før vi endte opp i halmen. Før jeg går hjem sier han: jeg må få nummeret ditt! Gir han nummeret og går ut døra. En dag etter får jeg sms fra han med beskjed om at jeg hadde dratt så tidlig om morgenen. Vi veksler noen meldinger før han så skal på trening. Dette er nå en dag siden. Hva tror dere han vil ? 1. Han ville ha mer sex om morgenen og holder nå kontakten for å ha muligheten for enda mer sex (noe han garrantert ikke har problemer med å få uten min hjelp) 2. Han vil bli bedre kjent Har en del erfaringer på området. Og alltid har mennene sendt sms først neste gang de er ute på byen, for å spørre om sex.
Gjest LonelyAngel Skrevet 30. mars 2011 #2 Skrevet 30. mars 2011 Jeg tenker han vil ha sex igjen. Ellers er han kanskje en av de få som vil bli kjent med deg etterpå. Noe jeg tviler på siden du sier han er en "kjekkas" og sikkert vandt med å få seg noe lett. Du var et lett bytte, dermed skiller du deg ikke noe særlig ut i forhold til de andre han har feit over. Det eneste du kan gjøre er å vente å se. Er han virkelig interessert i noe mer så merker du det med tiden. Men du bør ikke hoppe til køys igjen om du møter han. Take it slow
Gjest sunne Skrevet 30. mars 2011 #3 Skrevet 30. mars 2011 I alla fall nummer 1, kanskje også nummer to. Men det finner du bare ut etter hvert.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå