Gå til innhold

Hvor bestille flybilletter?


LukaFrost

Anbefalte innlegg

Hvor pleier dere å bestille flybilletter når dere skal til utlandet?

Hvor lønner det seg å bestille?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kommer veldig an på, jeg søker mange plasser for å få det billigst mulig. Bruker norwegian.no, sas.no, wizzair.com, ryanair.com, osv, i tillegg bruker også finn.no, ticket.no, expedia.no, reisefeber.no osv. Til hoteller foretrekker jeg expedia.no, hotels.com, hotelclub.com, ebookers.com, reisefeber.no og ticket.no.

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heloise

Jeg bestiller kun fra selskapenes egne sider. SAS, Finnair og Brussels Airlines er de jeg har brukt mest :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker norwegian.no på fly og booking.com på hotell

Samme her. Kan hende jeg bruker reisefeber.no for å sammenligne priser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Definitivt momondo.com!

Beste søkemotor på både fly jeg har prøvd. :)

Skal jeg bare ha hotell, bruker jeg først TripAdvisor for å luke ut hotell med best anmeldelser, og søker videre derfra på pris (hotels.com, expedia, venere etc). :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker finn.no for å finne priser og foretrekker å bestille på selskapenes egne hjemmesider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker det som er mest hensiktsmessig der og da, og hvor prisen i tillegg er lavest. :)

Jeg pleier å starte letingen på finn.no, og tar det videre derfra. Skal jeg et sted jeg vet det er mulig å bestille hele turen gjennom et flyselskap, så gjør jeg gjerne det, men det er ikke alltid dette er det rimeligste. Og det er ei heller sikkert at det er det som gir best reisetid.

Jeg har akkurat booket tur til Hawaii, og bestilte flybilletter og hotell gjennom Ticket.no. For det første var Ticket billigst på flybilletter, og de hadde i tillegg ekstremt gunstige avreise- og reisetider, og for det andre så kunne jeg da bestille pakkereise med hotell og flybilletter på samme regning, noe som gjør at jeg er dekket av pakkereiseloven. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...