Gå til innhold

Tips til aprilspøker via tlf, sms, mail?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg lurer på om det er noen som har gode tips til aprilspøker som kan tas via telefon, sms, mail, msn, facebook og slikt?Og brev i posten, men hva kan jeg lure folk på et falskt brev?

Har så lysst å ringe folk å dra noen skikkelige spøker på fredag, og det er jo kjempemorro om jeg får lurt noen butikkansatte også :)

Gleder meg som en liten unge til fredag, har lysst å lure folk fra jeg står opp og frem til midnatt den dagen, elsker å lure folk 1 april. Men sliter med å komme på gode ideer.

Alle tips mottas med stor takk og glede :)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg dytter! Jeg trenger sårt mange tips !!!!!!

Gjest Ms. Raggsokk
Skrevet

Ånei, er den DEN dagen i morgen. Da skal jeg holde meg unna både telefon, pc og andre mennesker, for jeg er sinnsykt naiv og godt-troende.

Skrevet

*Abbonere* :)

Gjest Raindrops
Skrevet

åh æsj det er i morgen det ja. Håper jeg ikke får mange morroklumper som kunder.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

*Abbonere* :)

abonnere..

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Skal GJEMME MEG vekk.......

Gjest Raindrops
Skrevet

Forresten synes jeg det er dårlig gjort å prøve å lure butikkansatte, for vi må faktisk ta deg seriøst så og si uansett, og i tillegg kan vi ikke be deg dra deg til helvete etterpå, men burde helst le av den elendige humoren din :gjeiper:

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Kan ikke noen komme med tips. Jeg elsker å lure folk på 1 april :)

Skrevet

Gratulerer!! Du skal bli bestemor/bestefar!! :)

Sms fra en anonym mobil seff! :lur:

Skrevet

Og jeg som jobber hel dag i morgen. UÆÆÆH. :grine:

Legger nå inn litt løst og fast, ikke alt er heeelt relevant, men en aprilsspøktråd er nok! :fnise:

Kjæresten tok en på meg i går. En tidlig en. Kunne ha drept ham. Jeg er i siste liten mtp søking av skole da jeg rett og slett fremdeles vingler og vet at jeg kommer inn, så i det øyeblikket jeg har søkt har jeg på en måte sagt ja til å flytte ut fra min og kjæresten sin leilighet. :( Lite gøy.. i alle fall.. jeg må jo ta en utdanning, så i går sa han at "ja, i går gikk fristen ut.." og jeg fikk jo fullstendig panikk og trodde jeg hadde lest noe feil (jeg er en skam når det kommer til datoer).

- Hvis du mater fisker til noen eller lignende.. ring og si at akvariet fikk en sprekk og at alt vannet ligger utover gulvet

- Hvis du har noen i huset som har fobi mot matvarer som har gått ut på dato, servér noe med myyye melk til middag og når dere begge er på kjøkkenet etterpå - dra tydelig frem melkekartongen, se på datoen, sleng et blikk bort mot de med fobi og pakk ned kartongen fort :D

- Ta bilde av magen din med noe rundt under genseren og legg ut på face.. bare husk å avsløre spøken fort.. for å unngå besvimende svigermødre :fnise:

- Stille alle klokkene i huset en time frem

- Ta screenshot av maskinen med masse programmer oppe, når alt er som normalt.. og få opp bildet på fullskjerm! :D

- Lage falsk purring på en eller annen regning med ditt kontonummer slik at hvis de betaler, er det ingen skade skjedd.. skadeforsikringer, NRK-linsens.. :) Går jo også å ringe fra NRK og lure på hvorfor h*n ikke har betalt, eller hvis det er noen du vet er på tur til å skifte mobilabonnement kan du si at de har kredittsjekket h*n og lurer på hva h*n har brukt femti tusen kroner på for et par uker siden.. jeg hadde bitt på :P

Og la 1881, butikkansatte og andre stakkars working class heroes være. :) Ikke spøk med død og andre respektløse ting, dagen er jo kjempefestlig så lenge man har sosial intelligens nok til å vite når nok er nok.. Og ikke tro på noe som står på nyhetene såklart. :fnise:

Gjest Canis lupus
Skrevet

Syntes april-snar er noe dritt.. Dårlig gjort rett og slett.. I hvertfall for oss som er lettlurte.. :sjenert:

I fjord satte jeg meg på en buss som tok 2 timer for å besøke den nye "valpen" til søsteren min. Veldig lite gøy å komme fram for å finne ut at det var en spøk..

Nei idag tror jeg ikke på noe. Selv om jeg sikkert glemmer at det er 1.april, og blir lurt trill rundt igjen.. Er ikke bare-bare å være godtroende..

AnonymBruker
Skrevet

Ring og si at en varebil med matvarer har kjørt av veien feks rett ved arbeidsplassen din. Fortell at varer ligger strødd utover og at de nå deler ut maten som har ramlet ut gratis. Her er det bare komme og hamstre.

Skrevet

send melding på face;

Da flytter jeg endelig. Se opp Dubai, here I come!

Ikke svar på noe før dagen etter hahahahaha

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Gå inn på statusen til noen du kjenner mens de er på do og skriv noe helt vilt.

Skrevet

Gå inn på statusen til noen du kjenner mens de er på do og skriv noe helt vilt.

Det kalles en Facerape. Det kan man gjøre hver dag, året rundt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...