Gjest live stinker Skrevet 29. mars 2011 #1 Skrevet 29. mars 2011 jeg ønsker å bli rik men jeg går på trygd den eneste måten jeg kan bli rik på er vist jeg for meg en jobb sier opp trygden men jeg mangler utdannelse. så det ligger på noe privat men da må jeg ha penger vis det skule gått feill eller vinne i lotto så va kan jeg gjøre
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 29. mars 2011 #2 Skrevet 29. mars 2011 (endret) Ta tak i livet ditt. Få deg en utdannelse eller en jobb, og gi gass Ikke sitt på rævva og vent på at lottokupongen skal gå inn. Edit: skriveleif Endret 29. mars 2011 av Ms. Raggsokk 1
Gjest Hnry Skrevet 29. mars 2011 #3 Skrevet 29. mars 2011 Få deg en jobb. Kan jobbe selv uten utdannelse. Skal mye til for å bli rik, men det blir du iallefall ikke av å gå på trygd. Og hvorfor gjør du egentlig det, om du kan jobbe? 1
The Kitten Skrevet 29. mars 2011 #4 Skrevet 29. mars 2011 Lære deg rettskriving. Ta en utdannelse Skaff deg jobb Tipp lotto. Rekkefølgen velger du selv. 1
Gjest Gjest Skrevet 29. mars 2011 #5 Skrevet 29. mars 2011 Bruke tida til noe annet enn å trolle på KG er en god start. 3
Gjest Consensio Skrevet 29. mars 2011 #6 Skrevet 29. mars 2011 Du går på trygd, og grunnen til at du ikke får deg jobb er fordi du mangler utdanning?! Skjerp deg! De som går på trygd er de som virkelig trenger det som ikke KAN jobbe. Dersom du KAN jobb så kommer du deg ut i jobb!
Gjest Gjest Skrevet 29. mars 2011 #7 Skrevet 29. mars 2011 Du går på trygd, og grunnen til at du ikke får deg jobb er fordi du mangler utdanning?! Skjerp deg! De som går på trygd er de som virkelig trenger det som ikke KAN jobbe. Dersom du KAN jobb så kommer du deg ut i jobb! skule ønsket det var sant. de jobben jeg kan få er gratis jobber jeg har et for stort ego til det. for meg er det ingen menig jobbe gratis
Gjest Consensio Skrevet 29. mars 2011 #8 Skrevet 29. mars 2011 skule ønsket det var sant. de jobben jeg kan få er gratis jobber jeg har et for stort ego til det. for meg er det ingen menig jobbe gratis Du er et troll. Man får ikke bare gratis jobber. Du kan få jobber som er betalte også.
Gjest Gjest Skrevet 29. mars 2011 #9 Skrevet 29. mars 2011 Du er et troll. Man får ikke bare gratis jobber. Du kan få jobber som er betalte også. slå opp vta jeg passer ikke inn
Gjest Gjest Skrevet 29. mars 2011 #10 Skrevet 29. mars 2011 Du kan jo forsøke å få deg en deltidsjobb i første omgang og så se hvordan det fungerer. Hvis du har 100% uførepensjon kan du tjene inntil ett grunnbeløp (1 G)ved siden av pensjonen. 1 G er i dag på kr. 75.641. Husk da på at det er meget viktig at du ikke går over inntektsgrensen ellers risikerer du nedsatt uføregrad og å måtte betale tilbake for mye. Det er da også meget viktig at du sier ifra på forhånd, altså før du vet du overstiger inntektsgrensen, da du da kan få visse fordeler selv om graden blir satt ned og du må betale tilbake. Da kan du få uføregrader helt ned til 20% f.eks, sier du ikke ifra mister du pensjonen om den går under 50%. 2
I Grosny Skrevet 29. mars 2011 #11 Skrevet 29. mars 2011 jeg ønsker å bli rik men jeg går på trygd den eneste måten jeg kan bli rik på er vist jeg for meg en jobb sier opp trygden men jeg mangler utdannelse. så det ligger på noe privat men da må jeg ha penger vis det skule gått feill eller vinne i lotto så va kan jeg gjøre Hvis du føler at det går greit så kan du jo begynne å lære deg noe. Det har du jo tid til. Det ser ut som om du har litt skrivevansker, er det noe du tror du kan forbedre?
Gjest Gjest Skrevet 29. mars 2011 #12 Skrevet 29. mars 2011 Hvis du føler at det går greit så kan du jo begynne å lære deg noe. Det har du jo tid til. Det ser ut som om du har litt skrivevansker, er det noe du tror du kan forbedre? det kan allti bli bedre. språk er stort område i hjernen som gjør at en kan se at to personer med skrive vansker at noen vekler med en og to b er og noen ser ut til skive bakk vent
I Grosny Skrevet 29. mars 2011 #13 Skrevet 29. mars 2011 det kan allti bli bedre. språk er stort område i hjernen som gjør at en kan se at to personer med skrive vansker at noen vekler med en og to b er og noen ser ut til skive bakk vent Å studere skriftlig materiale tar jo en god del lenger tid hvis man har lesevansker. Men har du tid, så er det bare å sette i gang og lære det som interesserer deg. I og med at du har uføretrygd, så har du jo ubegrenset antall år til rådighet, og den som holder på lenge nok blir god nok. Det kan tenkes at det lønner seg å lære noe annet, noe praktisk der du ikke er avhengig av bøker. Jeg kjenner ikke deg, så det får du tenke over selv. Det som er sikkert er iallfall at det er lettest å komme langt på fagfelt der man har sterk interesse.
Gjest Gjest Skrevet 29. mars 2011 #14 Skrevet 29. mars 2011 Du kan bygge deg opp et narkotikakartell eller begynne som luksusprostituert. Det er også en mulighet å date en styrtrik olding som snart dør og kan testamentere alt han eier til nettopp deg. Eventuellt kan du gifte deg med en millionær og passe på at han fortsetter å være i live og tjene penger til deg. Man trenger tydeligvis ikke mye iq for å bli Hollywood-wife og de mennene der ser jo ut til å ha endel penger å rutte med.
Gjest Gjest Skrevet 30. mars 2011 #15 Skrevet 30. mars 2011 HJar du en kropp som en gud, og er veltrent, sexy og bredskuldret så KAN du også frekventere byens beste strøk og finne deg en velbeholdende kvinne! Noe jeg selv har gjort. Jeg er altså kvinnen.
Wolf Skrevet 30. mars 2011 #16 Skrevet 30. mars 2011 Selv om du har en del skrivefeil så er ikke det noen hindring å begynne å jobbe. Men du må nok satse og gi mye av deg selv. Skal du bli rik så må du gire enda litt opp. Ingenting kommer av seg selv. Du trenger ikke utdannelse men det gjør ting litt lettere for deg selv. Du kommer ingen vei av å gå på NAV og synes synd på deg selv. Målet ditt burde ikke være å bli rik, det burde være å ha en god romslig økonomi først også kan du se hvor det fører. Men det er lov å drømme. Gjør noe med det.
Gjest mann Skrevet 30. mars 2011 #17 Skrevet 30. mars 2011 jeg ønsker å bli rik men jeg går på trygd den eneste måten jeg kan bli rik på er vist jeg for meg en jobb sier opp trygden men jeg mangler utdannelse. så det ligger på noe privat men da må jeg ha penger vis det skule gått feill eller vinne i lotto så va kan jeg gjøre Bli gravid men en riking og lev fett på bidrag Spøk til side... Dette har jeg faktisk lurt på. Hvis ei dame først skal bli gravid med en pulekompis/ons el. Hvorfor ikke da satse på en riking. Har noen gamle kompiser som er stuck i 16 års alderen men er 35-40 år. Uten utdanning, leid leilighet og jobb av og til. MEN unger har dem med 3-4 forskjellige damer. Bidragene betaler staten. Skal man først bli alenemor med fraværende far så sørg ihvertfall for at den fraværende faren har midler. Mye kan sies om goldiggers, men noe har de skjønt. Bli for pokker gravid med en utenlandsproff isteden for en i NAV kø. 1
Gjest Gjest Skrevet 30. mars 2011 #18 Skrevet 30. mars 2011 Bli gravid men en riking og lev fett på bidrag Spøk til side... Dette har jeg faktisk lurt på. Hvis ei dame først skal bli gravid med en pulekompis/ons el. Hvorfor ikke da satse på en riking. Har noen gamle kompiser som er stuck i 16 års alderen men er 35-40 år. Uten utdanning, leid leilighet og jobb av og til. MEN unger har dem med 3-4 forskjellige damer. Bidragene betaler staten. Skal man først bli alenemor med fraværende far så sørg ihvertfall for at den fraværende faren har midler. Mye kan sies om goldiggers, men noe har de skjønt. Bli for pokker gravid med en utenlandsproff isteden for en i NAV kø. bra tips men jeg liker ikke små barn
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2011 #20 Skrevet 30. mars 2011 jeg ønsker å bli rik men jeg går på trygd den eneste måten jeg kan bli rik på er vist jeg for meg en jobb sier opp trygden men jeg mangler utdannelse. så det ligger på noe privat men da må jeg ha penger vis det skule gått feill eller vinne i lotto så va kan jeg gjøre Jeg er veldig rik. Jeg har jobbet i veldig mange år. Veldig rik! Jeg er ikke rik på penger,men på så mye annet.Jeg har gleden av å gjøre noe jeg liker,treffer kolegaer,jeg har noe å snakke om,jeg har skaffet meg mitt eget husvære,jo det er godt. Når du har kommet så langt at du må si opp trygden for å få deg jobb, da trenger du kansje ikke trygden? Så kan du se på summen du får i trygd, og hva du vil få som arbeidstaker. Selv de som er veldig syke,og ikke har muliget til å arbeide, så syns jeg trygden er veldig liten. Den gir ikke rom for noe ekstra. Så har du muligheten,begynn å let etter jobb.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå