Gå til innhold

Unormalt

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hver måned, når eg har "uka", blør det utrolig mye de to første dagene. Sånn har det alltid vært. Men denne måneden blødde eg nesten ikkje i det heile tatt. Det føltes ut som om eg var "nesten på slutten av uka" hvis dere skjønner..

Eg går ikkje på p-piller, og bruker ikkje prevensjon heller..

er det normalt, eller burde eg få sjekka det? Første gang i mitt liv det har skjedd..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uregelmessig mens somregel ikke noe å bry seg med. Kan være mange faktorer. Vært stressa i det siste? Spist lite? Deppa? Det er sikkert tilbake til normalen ved neste mens.

Hvis det ikke er det og du fortsatt er urolig kan du sjekke det for å roe nervene.

Snakke med mor kanskje? De har erfaring^^

Skrevet

opplevd det samme selv;-)

og jeg tror stress og psyken spiller inn litt:P

AnonymBruker
Skrevet

Har ikkjje vært stressa, og heller ikkje deppa. Eg får i meg 1600 kalorier hver dag, trener...for å gå ned i vekt.

Får se hva som skjer neste gang, er det fortsatt det samme, må eg få sjekka det ut..

Skrevet

Har ikkjje vært stressa, og heller ikkje deppa. Eg får i meg 1600 kalorier hver dag, trener...for å gå ned i vekt.

Får se hva som skjer neste gang, er det fortsatt det samme, må eg få sjekka det ut..

Da kan det nok hende at det er endringene i kosthold og aktivitet som spiller inn. Før jeg begynte på p-piller hadde jeg veldig uregelmessig mens. Legen sa at det var ingenting gale, bare pubertetshormoner:) Eneste som var problemen var at det var ufattelig irriterende :sur:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...