AnonymBruker Skrevet 29. mars 2011 #1 Skrevet 29. mars 2011 Hver måned, når eg har "uka", blør det utrolig mye de to første dagene. Sånn har det alltid vært. Men denne måneden blødde eg nesten ikkje i det heile tatt. Det føltes ut som om eg var "nesten på slutten av uka" hvis dere skjønner.. Eg går ikkje på p-piller, og bruker ikkje prevensjon heller.. er det normalt, eller burde eg få sjekka det? Første gang i mitt liv det har skjedd..
bMay Skrevet 29. mars 2011 #2 Skrevet 29. mars 2011 Uregelmessig mens somregel ikke noe å bry seg med. Kan være mange faktorer. Vært stressa i det siste? Spist lite? Deppa? Det er sikkert tilbake til normalen ved neste mens. Hvis det ikke er det og du fortsatt er urolig kan du sjekke det for å roe nervene. Snakke med mor kanskje? De har erfaring^^
Siiw Skrevet 29. mars 2011 #3 Skrevet 29. mars 2011 opplevd det samme selv;-) og jeg tror stress og psyken spiller inn litt:P
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2011 #4 Skrevet 30. mars 2011 Har ikkjje vært stressa, og heller ikkje deppa. Eg får i meg 1600 kalorier hver dag, trener...for å gå ned i vekt. Får se hva som skjer neste gang, er det fortsatt det samme, må eg få sjekka det ut..
bMay Skrevet 30. mars 2011 #5 Skrevet 30. mars 2011 Har ikkjje vært stressa, og heller ikkje deppa. Eg får i meg 1600 kalorier hver dag, trener...for å gå ned i vekt. Får se hva som skjer neste gang, er det fortsatt det samme, må eg få sjekka det ut.. Da kan det nok hende at det er endringene i kosthold og aktivitet som spiller inn. Før jeg begynte på p-piller hadde jeg veldig uregelmessig mens. Legen sa at det var ingenting gale, bare pubertetshormoner:) Eneste som var problemen var at det var ufattelig irriterende
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå