Gå til innhold

Hvorfor spiser alle "toppbloggerne" sushi?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Syns hver eneste toppblogger for tiden skryter av og legger ut bilder av sushispising for tiden. Bilder i fleng! Noen av dem lager det selv, mens andre har hatt en sååå koselig sushilunsj med venninnene sine i byen i dag azz.

Er det in å spise sushi? Skal vi også begynne med det, eller er det forbeholdt fjortisbloggere?

Syns heller de kan blogger om kjøttkaker eller spagetti jeg.

Sushi er tydeligvis trendy i bloggverdenen. Syns jeg ikke spiser fisk i grunn, føler meg rimelig umoderne nå:(

:ironi:

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sushi har vært trendy lenge, ikke bare i bloggverdenen.

• Liker 4
Skrevet

Sushi er oppskrytt!

• Liker 3
Skrevet

Godt spørsmål, selv synes jeg det er svært oppskrytt.

Mvh Yvonne :heiajente:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri smakt det, men at mat skal være så trendy at man må skryte av det på blogger :skratte:

Skrevet

Fordi sushi er godt?

:nigo:

• Liker 9
Gjest Pantherinae
Skrevet

Har vel med at det er trendy. Men synes da folk blogger om pasta og kjøtboller og jeg? Sushi er jo så godt! :)

Gjest Anjelika
Skrevet

Kanskje fordi sushi er jævla godt :)

Er vel lenge siden det var trendy, det er jo like eksotisk som pizza og kebab nå til dags.

Skrevet

Jeg har en liten blogg nesten ingen leser, og likevel spiser jeg sushi. Enten er jeg en toppblogger som ikke er kommet ut av skallet ennå, eller så får jeg nesten bare slutte med sushispisingen.

Neida, fra spøk til revolver. Sushi er nok litt på moten ja, men hva er galt med det? Jeg elsker elsker elsker sushi. Det er ikke mye mat som kan få meg til å nyte hver eneste bit like mye som sushi kan. Det er nesten bedre enn sex!

Enda en grunn til at det er poppis å blogge om er vel at sushi ser veldig flott ut. Det er jo så klart mye morsommere å legge ut bilder av estetisk pen mat, enn kjøttboller i brun saus.

SUSHI! :rodmer:

Skrevet

Jeg spiser forøvrig mat fordi jeg synes det er godt, det kan anbefales!

• Liker 2
Gjest Nigiria
Skrevet

Tror det går lite på hvor trendy det er og mye på hvor utrolig godt det er.

De fleste moteblogger er dessuten veldig visuelle og skal inspirere, og sushi er en matrett som lett lar seg avbilde og ser bra ut. Det er en rett som spises like mye med øynene som med munnen, og derfor liker i alle fall jeg å se på sushi. Det ser unektelig mye bedre ut enn spagetti og kjøttboller, selv om det også kan være godt.

Men tror det går mest på smak. Sushi er favorittretten min i alle fall. M-mm-mmMM!

Gjest stillness
Skrevet

Fordi sushi er godt?

:nigo:

Samme tenkte jeg ;)

Skrevet

Fader, nå fikk jeg lyst på sushi :( Men det er så dyrt.

Skrevet

I dag skal alle være så vellykkede og in i blogg verdenen. Synes fiskeboller er godt jeg, kjøttkaker og potet også.

Man skal liksom ikke ha lov til å ha en dårlig dag, eller man skal liksom være så trendy og ha topp moderne klær for å være med i 'gjengen'. Vi skal være slank og ha flat mage og spise sushi så det tyter.

Hvorfor kan vi ikke ha en dårlig dag, synes nudler er topp og være stolt av oss selv, selv om vi ikke har flat mage, går i pumps og tights?? Bruke den gamle olabuksa, joggeskoene som kanskje har noen malingsflekker, en helt vanlig topp..Det mener jeg, er selvtillit. At man tør være seg selv, og ikke alltid må bruke det som er på forsiden av H&M for å være kul.

Dette er ikke bare i blogg verdenen, men fb og i de fleste magasiner så står det om hvor vellykkede man kan bli ved å gjøre slik eller slik. Kan vi ikke få være stolte av oss selv, kosemagen og spise fiskekaker? Uten at det skal føles å være forbudt eller at man ikke føler seg vellykket fordi man ikke følger disse oppskriftene..

Skal jo ikke være nødvendig å dolle seg opp hver dag for å fremstå som vellykket, super selvtillit og den blideste dama i gata.

Jepp, du har så rett synes jeg. Dette burde få litt mer fokus. Du er ikke umoderne. Du er bare deg selv, og er ikke redd for å vise/si det. Topp det :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sushi er oppskrytt!

Ikke hvis du har smakt skikkelig Sushi. Om du tror du får virkelig god i Norge, så er ikke det tilfelle

AnonymBruker
Skrevet

Syns hver eneste toppblogger for tiden skryter av og legger ut bilder av sushispising for tiden. Bilder i fleng! Noen av dem lager det selv, mens andre har hatt en sååå koselig sushilunsj med venninnene sine i byen i dag azz.

Er det in å spise sushi? Skal vi også begynne med det, eller er det forbeholdt fjortisbloggere?

Syns heller de kan blogger om kjøttkaker eller spagetti jeg.

Sushi er tydeligvis trendy i bloggverdenen. Syns jeg ikke spiser fisk i grunn, føler meg rimelig umoderne nå:(

:ironi:

De som sitter hele dagen å blogger er arb.ledig,trygdede. har man ikke noe å skryte av,så kan man jo prøve å inponere med noe annet.

Ingen av de lager mat...

Skrevet

Kanskje det bare er sushi-bransjen som er veldig aktiv med å dele ut gratis goder mot positiv bloggomtaler.

• Liker 2
Skrevet

Fader, nå fikk jeg lyst på sushi :( Men det er så dyrt.

Er det ikke bare rå fisk, da?

Skrevet

Ikke hvis du har smakt skikkelig Sushi. Om du tror du får virkelig god i Norge, så er ikke det tilfelle

Da må jeg nesten spørre; hvor må jeg dra for å finne god sushi? :)

AnonymBruker
Skrevet

De som sitter hele dagen å blogger er arb.ledig,trygdede. har man ikke noe å skryte av,så kan man jo prøve å inponere med noe annet.

Ingen av de lager mat...

Ha ha..Ja,sånn er det :) Og de fleste av toppbloggene er vel unge jenter som absolutt ikke er slik du beskriver.Noe sier meg at du ikke har lest mange blogger.

Hm,og merkelig at det finnes så mange matblogger da :klo:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...