AnonymBruker Skrevet 29. mars 2011 #1 Skrevet 29. mars 2011 Jeg har litt lyst på piercing i nesen og litt lyst på en i navlen, men vil skjekke med bivirkninger og skader først. Vet dere om noen "bivirkninger" eller skader som kan forekomme hvis man tar piercing i navlen eller nesen? Jeg vet at man må gå til noen som kan dette, i tillegg til å være hygienisk osv. Vet også at man kan få infeksjon hvis man ikke renser sikkerlig. Men har hørt mange skrekkhistorier om at magen kan sprekke hvis man blir gravid osv. Er dette sant?
Gjest Gjest Skrevet 29. mars 2011 #2 Skrevet 29. mars 2011 Det er bettendelse eller infeksjon. Ver flink med å rense det hvis du tar , så går det nok fint;-) magen kan ikke sprekke hvis du tar piercing , nårr du blir gravid tar du jo piercingen ut. Har selv hatt mange piercingrr og har aldri skjedd noe mer en betendelse;) så lykke til;)
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2011 #3 Skrevet 29. mars 2011 Det du også kan tenke på er at kroppen kan komme til å støte ut piercingen. Hvis det skjer er det ikke verre enn at du selv tar piercingsmykket ut, men du vil da mest sannsynlig få en liten prikk/arr der smykket satt, akkurat som du vil få den dagen du ikke vil ha smykket lengre, og tar det ut. Også en liten "funfact": jeg overhørte en jente som gikk rett fra piercingstudio inne på et kjøpesenter til toalettene ti meter unna. Hun ble lettere hysterisk fordi hun ikke kunne snyte seg umiddelbart etter piercingen ble satt ... Neida, det går sikkert kjempefint, så lenge du behandler smykket korrekt, også syns jeg det er kjempebra at du undersøker litt før du eventuelt får satt et smykke
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå