Gjest TS Skrevet 29. mars 2011 #1 Skrevet 29. mars 2011 Jeg har nå gått på Zoloft 100 mg i 8 uker og det eneste det har hjulpet meg med er angsten en del, og litt mer matlyst (varierer) veldig og søvnen er bare drømmesøvn noe som gjør meg sliten! Men det største problemet er at det ikke har hjulpet noenting på depresjonen! Tankene er like mørke og ille og jeg griner mye hver dag pga håpløsheten! Og dagene varierer veldig men jeg klarer ikke få lyst til noen ting! Jeg tvinger meg til å være sosial men er trist når det ikke gir meg noen glede for det negative tankekjøret setter meg ut av spill! Har tving meg selv på jobb men er tøft der også siden jeg er til vanlig sjef og nå sitter jeg bare der i min egen boble og må tvinge meg til den minste ting helt til jeg sprekker i gråt og må gå hjem! Så vil gjerne høre deres erfaringer om doseøkning eller kombinasjon med ett annet antideppressiv i tilegg for jeg synes jeg har holdt ut i helvete lenge nok!! Alle svar mottas med stor stor takk ) Mvh TS
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2011 #2 Skrevet 29. mars 2011 Regner med at du har samtaleterapi i kombinasjon med antidepressiva? Ellers kan du jo prøve et annet preparat. Ulike preparat virker gjerne ulikt på ulike personer... Cipralex kan være et alternativ? Men det må du selvfølgelig diskutere med legen. Du får vel oppfølging?
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2011 #3 Skrevet 29. mars 2011 Hei, trist å høre at du sliter. Har ikke gått på Zoloft, men går på Fluoxetin og min erfaring er at det tar lang tid før depresjonen slipper taket. Det gikk vel nesten 3 mnd før jeg merket bedring. Håper du holder ut, og at dagene dine blir lysere
Kråkesaks Skrevet 29. mars 2011 #4 Skrevet 29. mars 2011 Kjære Ts Jeg stenger denne tråden nå, da vi ikke kan vite hva slags kompetanse som ligger bak svarene du vil få. I dette tilfellet ville det heller vært best om du fikk et profesjonelt svar, og det vil du bare få om du kontakter lege. Vennlig hilsen Kråkesaks, mod
Fremhevede innlegg