AnonymBruker Skrevet 29. mars 2011 #1 Skrevet 29. mars 2011 Nå kommer et spørsmål som sikkert er ufattelig teit, men jeg kjører på. Jeg går på Cerazette, første brettet nå. Jeg var ferdig med den første uken, og når jeg begynte på neste begynte jeg "feil vei", altså startet med søndagspillen. Har dette noe å si? Eller er det akkurat det samme i alle pillene?
bMay Skrevet 29. mars 2011 #2 Skrevet 29. mars 2011 Jeg er ikke kjent med denne typen. Det hele kommer ann på om du har "falske" piller, altså sukkerpiller. Dem du tar i mensperioden, for å hjelpe deg å holde orden. Hvis du bare har piller for tre uker, og ikke tar noen i fjerde uke, så har det ingenting å si. P-pillene inneholder akkurat det samme. Var dette forståelig? :S
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2011 #3 Skrevet 29. mars 2011 Jeg er ikke kjent med denne typen. Det hele kommer ann på om du har "falske" piller, altså sukkerpiller. Dem du tar i mensperioden, for å hjelpe deg å holde orden. Hvis du bare har piller for tre uker, og ikke tar noen i fjerde uke, så har det ingenting å si. P-pillene inneholder akkurat det samme. Var dette forståelig? :S Tror jeg forstår, men problemet er at det er piller for fire uker, altså, ikke sukkerpiller. Gikk på Mercilon før, og da var det sukkerpiller, og et helt annet system. Det jeg er redd for nå, er at det er forskjellig hormonnivå eller noe i de ulike pillene, og at jeg surrer til hele syklusen.. TS
Gjest LS Skrevet 29. mars 2011 #4 Skrevet 29. mars 2011 Cerazette har det samme innholdet i alle pillene så det spiller ingen rolle hvor du starter.
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2011 #5 Skrevet 29. mars 2011 Cerazette har det samme innholdet i alle pillene så det spiller ingen rolle hvor du starter. Flott, takk for svar! TS
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå