Asteria Skrevet 28. mars 2011 #1 Skrevet 28. mars 2011 Jeg lagde magnolia vanilla cupcakes... synes selve "kaka" er KJEMPEGOD... men toppingen synes jeg smakte skikkelig smør.. Går det ann å bruke krem istedet? tips om hvordan jeg skal gjøre det? Har kjøpt blå konditorfarge, skal ha dåp så skal ha de blå... Kan de lages dagen før da? eller må jeg lage samme dag? Jeg kjøpte en sånn boks/kartong med noe som heter "whipping"... er det som jeg kan bruke?
Fluffe Skrevet 28. mars 2011 #2 Skrevet 28. mars 2011 (endret) Liker denne her jeg :D http://www.passionforbaking.com/blog/2011/01/02/angel-feather-icing/ nei det er ikke min blogg. Hvis det var slik topping du tenkte. Personlig syntes jeg ikke muffins holder seg noe godt dagen etter. Endret 28. mars 2011 av mirandaa
Asteria Skrevet 28. mars 2011 Forfatter #3 Skrevet 28. mars 2011 DEN så god ut da:) Men lager du magnolia vanilla cupcakes til slik topping? eller bruker du en annen oppskrift?
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2011 #4 Skrevet 28. mars 2011 DEN så god ut da:) Men lager du magnolia vanilla cupcakes til slik topping? eller bruker du en annen oppskrift? Jeg har bakt mye av magnolia cupcakesene og all topping jeg har brukt passer helt fint. Tror du med trygghet kan prøve den det linkes til om du liker veldig søte cupcakes. Hvis ikke kan du bruke mindre sukker i selve cupcaken.
Fluffe Skrevet 28. mars 2011 #5 Skrevet 28. mars 2011 DEN så god ut da:) Men lager du magnolia vanilla cupcakes til slik topping? eller bruker du en annen oppskrift? Den toppingen passer til alle muffins
Asteria Skrevet 29. mars 2011 Forfatter #6 Skrevet 29. mars 2011 Da prøver jeg den. Et spm til.. Kan jeg lage dagen før og sette i kjøleskapet eller skal denne toppingen helst has på før servering?
Fluffe Skrevet 29. mars 2011 #7 Skrevet 29. mars 2011 (endret) Da prøver jeg den. Et spm til.. Kan jeg lage dagen før og sette i kjøleskapet eller skal denne toppingen helst has på før servering? Du må ta den på før servering for den stivner litt ps; du får kremortartari på apoteket Endret 29. mars 2011 av mirandaa
mars-mamma Skrevet 15. april 2011 #8 Skrevet 15. april 2011 Sjekk ut www.villaperlesukker.no. Hun som driver bloggen har lagt ut en kjempegod oppskrift på "vanilla icing".!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå