Soon Skrevet 28. mars 2011 #1 Skrevet 28. mars 2011 Vi skal gifte oss 20.august - hagebryllup. Jeg er en frøsenpinn, og tenker at jeg med min kjole, kan komme til å bli frøsen utover kvelden, selv om vi har partytelt med tente lykter etc. Jeg trenger noen tips til noe å ha over skuldrene ala bolero, sjal eller jakke, men som kan varme litt. Har prøvd en pelsbolero, men jeg ble så breiskuldra så det så ikke ut... Her er kjolen min http://www.lightinthebox.com/Side-Draped-Fit-and-Flare-Wedding-Dresses-with-Beaded-Applique--HSX030-_p21207.html Blir velidg glad om noen kan tipse meg om sider/type overdel jeg kan bruke
Charleene Skrevet 28. mars 2011 #2 Skrevet 28. mars 2011 Først: Nydelig lekker kjole! Jeg skal jo og ha hagebryllup, og har planer om å skaffe meg en pashmina til å slenge rundt meg utpå kvelden. Har ikke funnet et perfekt enda. Men her er iallefall noe sånn omtrent jeg kunne tenke meg. Pashmina Om du finner noe annet genialt, lett me know
Soon Skrevet 29. mars 2011 Forfatter #3 Skrevet 29. mars 2011 Pashmina var heller ikke dumt, men den vil jo kanskje dekke vel mye av kjolen da?? Syns det er vanskelig å finne noe som er pent nok, men som også varmer litt. Er det noen fler som har noen råd??
Soon Skrevet 30. mars 2011 Forfatter #5 Skrevet 30. mars 2011 Ja, det er veld det som tiltaler meg mest for øyeblikket. Meeeeen - hvor får jeg tak i det da????
-Englefjes- Skrevet 30. mars 2011 #6 Skrevet 30. mars 2011 Jeg hadde bolero med lange ermer da vi giftet oss. Jeg fikk den strikket i et nydelig ull/silke-garn, og har brukt den flere ganger etterpå også.
Soon Skrevet 30. mars 2011 Forfatter #7 Skrevet 30. mars 2011 Jeg hadde bolero med lange ermer da vi giftet oss. Jeg fikk den strikket i et nydelig ull/silke-garn, og har brukt den flere ganger etterpå også. Jeg har vurdert å få mamma til å strikke en ja (kan ikke strikke selv...) Har du en fin oppskrift å dele, kanskje? Evnt. et bilde av den, så jeg kan få litt mer inntrykk av hvirdan det vil se ut til kjolen?
-Englefjes- Skrevet 30. mars 2011 #8 Skrevet 30. mars 2011 Jeg har vurdert å få mamma til å strikke en ja (kan ikke strikke selv...) Har du en fin oppskrift å dele, kanskje? Evnt. et bilde av den, så jeg kan få litt mer inntrykk av hvirdan det vil se ut til kjolen? Sender deg en PM. 1
Charleene Skrevet 30. mars 2011 #9 Skrevet 30. mars 2011 Ja, det er veld det som tiltaler meg mest for øyeblikket. Meeeeen - hvor får jeg tak i det da???? Ebay vel
Charleene Skrevet 31. mars 2011 #11 Skrevet 31. mars 2011 Jeg skal snoke jeg og. Skal skrike ut om jeg finner no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå