Gå til innhold

Fjerne føflekker?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en del små føflekker på magen og opp mot halsen. Det har aldri vært noe stor plage, men i det siste synes jeg de har blitt mørkere og mørkere, noe som gjør dem veldig synlig. Tre av dem stikker også litt ut. Hvordan går jeg frem for å få fjernet dem, om det er mulig? Og ville det kostet en formue?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan få time hos fastlegen din slik at h*n kan sjekke dem og se om de virker "skumle" slik at de bør fjernes.

Å fjerne en mengde føflekker fra magen virker ikke umiddelbart lurt med mindre de kan være farlige, ettersom inngrepet vil etterlate arr. Er du uheldig, vil det dannes store, stygge arr, er du heldig, vil det bare bli bleke merker med tiden.

Få føflekkene sjekket, unngå soling og fortsett å være glad i kroppen din som den er :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en del små føflekker på magen og opp mot halsen. Det har aldri vært noe stor plage, men i det siste synes jeg de har blitt mørkere og mørkere, noe som gjør dem veldig synlig. Tre av dem stikker også litt ut. Hvordan går jeg frem for å få fjernet dem, om det er mulig? Og ville det kostet en formue?

Jeg hadde to som stakk litt ut og de fjernet jeg hos legen min. Hun brukte en sånn som man fryser vorter med. Enkel prosess, men har to små hvite arr igjen. Kostet ikke så mye. Par hundrelapper eller noe sånt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...