babeho01 Skrevet 28. mars 2011 #1 Skrevet 28. mars 2011 Mistet den øverste kula på piercingen, men piercingen holdt seg som den skulle. Når jeg skulle dusje i dag tidlig, tok jeg den ut for å ikke miste den i sluket. Jeg glemte å sette den inn igjen, og når jeg kom hjem fra skolen og kom på å sette i piercingen igjen, gikk det ikke. Det jeg lurte på var om det er noe problem å ta et nytt hull der den gamle piercingen har vært? (Ikke selv, men med profesjonell..)
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2011 #2 Skrevet 28. mars 2011 Med mindre piercingen er helt ny skal den ikke klare å gro igjen i løpet av et par timer. Kanskje du kan stikke innom et piercingstudio og be om hjelp til å få den inn igjen?
babeho01 Skrevet 28. mars 2011 Forfatter #3 Skrevet 28. mars 2011 Tok den for 9 mnd siden. Problemet er at nærmeste piercingsjappa er 3 timer unna.
sinne Skrevet 28. mars 2011 #4 Skrevet 28. mars 2011 smør inn stanga med vaselin/fucedin eller noe lignende så prøv å tre den inn igjen den har sikkert ikke grodd helt, så da sklir det som regel veldig greit hvis den ikke er ganske fersk da?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå