Riskrem Skrevet 28. mars 2011 #1 Skrevet 28. mars 2011 Jeg synes leppestift i nude farge er kjempefint, men jeg lurer på om "alle" kan bruke det eller ikke? Jeg er veldig blek og ser typisk norsk hvit ut så jeg tror nude farge kommer til å gjøre meg enda blekere. Kanskje det passer bedre til de som har mørkt hår og litt brunere hud? Er det noen som vet?
Nenyn Skrevet 28. mars 2011 #2 Skrevet 28. mars 2011 Tror det kommervledig an på egentlig. Jeg har mellomblondt hår og sysn selv jeg ser pen ut i en lys rosa/nude farge (ikke helt sann hus farga) men ser ut som en dust i helt rød lebestift...
ondebanan Skrevet 28. mars 2011 #3 Skrevet 28. mars 2011 Det spørs veldig på hvilken undertone nude-fargen har. Rosatonet nude er ofte finest hos oss bleikfiser. 2
matheaxxx Skrevet 28. mars 2011 #4 Skrevet 28. mars 2011 Jeg synes ikke at nude-farga leppestift er fint i det hele tatt. Det ser ikke ut som om man har lepper i det hele tatt, fordi leppene forsvinner når de får samme/veldig lik farge som huden. Dessuten virker tennene gulere når man har lyse lepper, så pass på! 3
Riskrem Skrevet 28. mars 2011 Forfatter #5 Skrevet 28. mars 2011 Interessant det dere sier! Du skjønner, hver gang jeg får hjelp hos Estetique osv føler jeg at de presser meg til å kjøpe alt mulig. Føler at de sier at jeg er fin uansett hvilken farge eller produkt jeg ser på
Riskrem Skrevet 28. mars 2011 Forfatter #6 Skrevet 28. mars 2011 Jeg synes ikke at nude-farga leppestift er fint i det hele tatt. Det ser ikke ut som om man har lepper i det hele tatt, fordi leppene forsvinner når de får samme/veldig lik farge som huden. Dessuten virker tennene gulere når man har lyse lepper, så pass på! Hehe, det går bra, for jeg har bleket tennene og de er kritthvite
matheaxxx Skrevet 28. mars 2011 #7 Skrevet 28. mars 2011 Hehe, det går bra, for jeg har bleket tennene og de er kritthvite Ja, da så
Gjest BabyBlue Skrevet 28. mars 2011 #8 Skrevet 28. mars 2011 Alle kan kle nude leppestift, det gjelder bare å finne den rette tonen. Nude kan være alt fra på grensen til hvit til en gjennomsiktig rosa farge.
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2011 #9 Skrevet 28. mars 2011 Dere som er mot nude lepper, tenker dere beige? http://stylistaz.com/wp-content/uploads/2011/03/Colour-infaillable-svart.jpg Nude betyr jo naken, ganske få mennesker har beige lepper så såklart ser det teit ut. 2
Gjest Lille-pus Skrevet 28. mars 2011 #10 Skrevet 28. mars 2011 Alle kan kle nude leppestift, det gjelder bare å finne den rette tonen. Nude kan være alt fra på grensen til hvit til en gjennomsiktig rosa farge. Helt riktig. Chanel hadde en nude leppestift, en sesong. Den kledde mine farver som hånd i hanske. Og den så ut som leppestift i farven, selv om den altså het 'Nude'
Djungelvrål Skrevet 28. mars 2011 #11 Skrevet 28. mars 2011 Dere som er mot nude lepper, tenker dere beige? http://stylistaz.com/wp-content/uploads/2011/03/Colour-infaillable-svart.jpg Nude betyr jo naken, ganske få mennesker har beige lepper så såklart ser det teit ut. Det vat en skikkelig mislykka sotet sminke!
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2011 #12 Skrevet 28. mars 2011 Det vat en skikkelig mislykka sotet sminke! Hvordan det? Kunne kanskje trengt noe fjerning av skygge på ytterkant som har kommet utenfor den markerte kanten. Er ikke mange som får til slik type sminke.
Djungelvrål Skrevet 28. mars 2011 #13 Skrevet 28. mars 2011 Er ikke mange som kler det heller, alt for bred kant nede, feil farge til modellen og skarpe overganger.
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2011 #14 Skrevet 28. mars 2011 Vel, nå skal man ikke ta alle slike bilder som sminketips heller da! Det er noe som heter Catwalk, foto, teater og filmsminke. Ingen av disse tingene er sminketips eller laget for å vise deg hvordan man soter øynene, sminker leppene eller legger på lag og hvor mye! Jeg kan tenke meg at det der er fotosminke. 3
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2011 #15 Skrevet 28. mars 2011 Vel, nå skal man ikke ta alle slike bilder som sminketips heller da! Det er noe som heter Catwalk, foto, teater og filmsminke. Ingen av disse tingene er sminketips eller laget for å vise deg hvordan man soter øynene, sminker leppene eller legger på lag og hvor mye! Jeg kan tenke meg at det der er fotosminke. Har sett mange kvinner på shopping med slike lepper, og tenkte det var derfor enkelte har endel imot nude lepper.
Jade Skrevet 28. mars 2011 #16 Skrevet 28. mars 2011 Det gjelder bare å finne rett nyanse. Jeg har enda ikke funnet min match. Med nude, så tenker jeg at fargen skal se naturlig leppefarget ut? Mulig jeg er helt bak mål. Leppestift lysere enn huden er det ingen som kler, etter min mening ihvertfall!
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2011 #17 Skrevet 28. mars 2011 Har sett mange kvinner på shopping med slike lepper, og tenkte det var derfor enkelte har endel imot nude lepper. Mitt innlegg var rettet mot en som reagerte på de sotete øynene og sminketeknikken på bildet. Fotosminke er jo forferdelig tung sminke, men det lager bra effekt på sitt bruk! Jeg personlig synes ikke at noen kler den type sminke på leppene. Det ser fettete, feit og tungt ut. Men det er mange som jeg vet kan sminke seg som faktisk sminker på seg slike lepper, så jeg skal ikke gå hardere ut enn å si at det må være en personlig sak eller noe forbigående.
Djungelvrål Skrevet 28. mars 2011 #18 Skrevet 28. mars 2011 Noen som har en nude gloss (ikke klissete) eller leppestift i en typisk beige nyanse de kan anbefale? En som dekker og ikke er gjennomsiktig. Den jeg bruker nå har gått ut.
Gjest Heloise Skrevet 28. mars 2011 #19 Skrevet 28. mars 2011 Jeg er veldig blek, og brukte det da jeg var 10 år yngre. Det passet meg bra da, jeg hadde lysere hår enn nå, men har aldri vært brun i huden. Jeg synes nude lebstift er stygt om den er lysere enn huden ellers i ansiktet, det gir meg en sånn "solariums-stekt bestemor"-feeling.
CaspertheGh0st Skrevet 29. mars 2011 #20 Skrevet 29. mars 2011 (endret) slettet Endret 3. oktober 2016 av soffapute 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå