Gjest Amalie Skrevet 28. mars 2011 #1 Skrevet 28. mars 2011 Hei;-) jeg er en ung dame på 20 år som skal ta silikon. Skal på konsulasjonstime neste uke, men jeg blir så usikker når jeg leser om strørrelser. Jeg er 178 høy og veier 75 kg, jeg bruker 75 b. Ønsker en full c liten d pga kraftig benbyggning. Hvor mye mener dere jeg burde ta? Over eller under muskel? Dråpe eller runde? Setter stor pris tilbakemeldinger;-)
smalls Skrevet 28. mars 2011 #2 Skrevet 28. mars 2011 Hei;-) jeg er en ung dame på 20 år som skal ta silikon. Skal på konsulasjonstime neste uke, men jeg blir så usikker når jeg leser om strørrelser. Jeg er 178 høy og veier 75 kg, jeg bruker 75 b. Ønsker en full c liten d pga kraftig benbyggning. Hvor mye mener dere jeg burde ta? Over eller under muskel? Dråpe eller runde? Setter stor pris tilbakemeldinger;-) Hvor mye du skal legge inn osv skal jo du og kirurgen bli enig om på konstulasjonstimen Vanskelig for oss å si åssen str som vil passe deg når vi ikke har sett kroppen din eller puppene dine.
sinne Skrevet 28. mars 2011 #3 Skrevet 28. mars 2011 Hei;-) jeg er en ung dame på 20 år som skal ta silikon. Skal på konsulasjonstime neste uke, men jeg blir så usikker når jeg leser om strørrelser. Jeg er 178 høy og veier 75 kg, jeg bruker 75 b. Ønsker en full c liten d pga kraftig benbyggning. Hvor mye mener dere jeg burde ta? Over eller under muskel? Dråpe eller runde? Setter stor pris tilbakemeldinger;-) over eller under muskel er det kirurgen som avgjør som regel. det kommer an på hvor mye underhudfett du har. Gled deg, det er helt fantastisk å våkne med pupper
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2011 #4 Skrevet 28. mars 2011 Dråpe blir vel mest naturlig eller? Det ville jeg gått for i alle fall. Og under muskelen har jeg også hørt blir mest pent og naturlig, men jeg har i grunn ikke erfaring med silikon utenom at jeg kommer til å ta det så fort jeg har gått ned det jeg skal i vekt. Puppene kommer til å bli tomme og paddeflate merker jeg allerede nå og jeg har endel kilo igjen. Fortell hvordan det går da Lykke til.
sinne Skrevet 28. mars 2011 #5 Skrevet 28. mars 2011 finn igjen ceecee's hemmelige verden her inne, der står det masse nyttig
Gjest Gjest Skrevet 28. mars 2011 #6 Skrevet 28. mars 2011 Ok. takk! Gjør det veldig vondt ettepå? Kor lang ti går det før jeg kan gjør ting?
sinne Skrevet 28. mars 2011 #8 Skrevet 28. mars 2011 Ok. takk! Gjør det veldig vondt ettepå? Kor lang ti går det før jeg kan gjør ting? de første dagene er man øm og må være veldig forsiktig.. etter 1-2 uker fungerer man som normal og etter 6 kan man trene igjen. men vi er jo alle forskjellige, så vanskelig å gi noe fasitsvar
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2011 #9 Skrevet 28. mars 2011 Dråpe blir vel mest naturlig eller? Det ville jeg gått for i alle fall. Og under muskelen har jeg også hørt blir mest pent og naturlig, men jeg har i grunn ikke erfaring med silikon utenom at jeg kommer til å ta det så fort jeg har gått ned det jeg skal i vekt. Puppene kommer til å bli tomme og paddeflate merker jeg allerede nå og jeg har endel kilo igjen. Fortell hvordan det går da Lykke til. Nettopp alle disse svarene får du på konsultasjonen! Hvilke proteser finner du og kirurgen ut av, når han finner ut av hvordan du vil ha dem. Størrelse i cc finner kirurgen ut av, når han vet sånn ca hvilken cup/str du er ute etter. Ellers- stikk innom ceecees hemmelige verden her inne, der finner du manges erfaringer og svar på spm!
Gjest Chanè Skrevet 28. mars 2011 #10 Skrevet 28. mars 2011 Jeg er 175 og veier 65 kilo, jeg hadde i utgangspunktet 75 C og la inn 200 gram så nå har jeg 75 DD. Helt perfekt til en jente på min høyde og med min kropp. Jeg har runde og de ligger under muskelen. Jeg er grisefornøyd :D
Gjest amalie Skrevet 30. mars 2011 #11 Skrevet 30. mars 2011 Hei nå har eg vært på konsulasjonstime. Fikk time 11 april kl 1230, gleeder meg kjempe masse nå :D ! det var ikke plass til mer enn 300 i hver, så vi går ut i fra det evt 325 men det må kirugen se ann under operasjonen. Blir også overmuskel og runde i med at det var best får meg. Amalie
Gjest Gjest Skrevet 30. mars 2011 #12 Skrevet 30. mars 2011 Hvorfor over muskel? Er du ikke redd for rippling?
Gjest Gjest Skrevet 31. mars 2011 #13 Skrevet 31. mars 2011 Rippling? Neij, jeg hadde så pass mye fettvev at det var ingen vits og ta under. Kun på veldig tynne jenter med lite hud på brystet. Kan du ta overmuskel var det det beste. Mindre vondt og mindre komplikasjoner.
Pia P Skrevet 31. mars 2011 #14 Skrevet 31. mars 2011 de første dagene er man øm og må være veldig forsiktig.. etter 1-2 uker fungerer man som normal og etter 6 kan man trene igjen. men vi er jo alle forskjellige, så vanskelig å gi noe fasitsvar Jeg ser at du har operert på Nobel clinic? Jeg skal nemlig på konsultasjon der på mandag, men det er ikke pga silikon, skal operere nesa. Men lurer på hvordan du opplevde klinikken? fikk du bra oppfølging før og etter operasjonen? Er litt usikker på hvilken klinikk jeg skal velge skjønner du.. Takknemlig for svar
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2011 #15 Skrevet 31. mars 2011 Jeg ser at du har operert på Nobel clinic? Jeg skal nemlig på konsultasjon der på mandag, men det er ikke pga silikon, skal operere nesa. Men lurer på hvordan du opplevde klinikken? fikk du bra oppfølging før og etter operasjonen? Er litt usikker på hvilken klinikk jeg skal velge skjønner du.. Takknemlig for svar Anbefaler de som skal ta silikon, å dra på konsultasjoner flere plasser. Vet ikke om det kanskje passer seg for deg også. Jeg opererte brystene på Nobel, og var vel ikke begeistret for klinikken likevel. De maste veldig om op-dato, var sure og lite imøtekommende. Ivertfall hun ene i resepsjonen der, gir et vannvittig dårlig førsteinntrykk! Kirurgen var ok, og det var jo det viktigste. Men kan ikke si at jeg har fått noe bra oppfølging etter operasjonen. Men lykke til på konsultasjon! Jeg er forresten selv veldig fornøyd med mitt resultat
sinne Skrevet 31. mars 2011 #16 Skrevet 31. mars 2011 Jeg ser at du har operert på Nobel clinic? Jeg skal nemlig på konsultasjon der på mandag, men det er ikke pga silikon, skal operere nesa. Men lurer på hvordan du opplevde klinikken? fikk du bra oppfølging før og etter operasjonen? Er litt usikker på hvilken klinikk jeg skal velge skjønner du.. Takknemlig for svar jeg er veldig fornøyd. ble godt mottatt ifra første sekund, når jeg bestilte konsultasjonstimen, tiden før OP, OP dagen og dagene etter. så kan vel si at jeg har en helt annen oppfatning av klinikken enn hva som er skrevet lenger opp.
Pia P Skrevet 1. april 2011 #17 Skrevet 1. april 2011 Takk for svar! Virker som dere har litt forskjellig mening om klinikken, men dere er begge fornøyd med resultatet? Og det er vel det viktigste? Skal dit på mandag, så får se hvordan jeg opplever klinikken
sinne Skrevet 1. april 2011 #18 Skrevet 1. april 2011 Takk for svar! Virker som dere har litt forskjellig mening om klinikken, men dere er begge fornøyd med resultatet? Og det er vel det viktigste? Skal dit på mandag, så får se hvordan jeg opplever klinikken jeg er kjempe fornøyd det er nå 15 dager etter op. Lykke til!
Gjest Amalie;) Skrevet 11. april 2011 #19 Skrevet 11. april 2011 Hei;-) då va eg å opererte i dag. Alt gikk kjempe fint og vånka opp me 350 i kver, avtalen va 300 men kirugen mente at 350 var finest til min kropp;) er kjempe fornøyde!:-) men bedøvelsen begynner å gå ut , så nå kjenner jeg veldige smerter! Glede meg te å ta av bandasjen om 3 dager å se skikkelig resultat.. Amalie
AnonymBruker Skrevet 11. april 2011 #20 Skrevet 11. april 2011 Hei;-) då va eg å opererte i dag. Alt gikk kjempe fint og vånka opp me 350 i kver, avtalen va 300 men kirugen mente at 350 var finest til min kropp;) er kjempe fornøyde!:-) men bedøvelsen begynner å gå ut , så nå kjenner jeg veldige smerter! Glede meg te å ta av bandasjen om 3 dager å se skikkelig resultat.. Amalie grattis!!! :D stikk innom ceecees hemmelige verden her inne, der er vi mange som har/skal operere!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå