Gå til innhold

Halloween


RoadQueen

Anbefalte innlegg

Hele greia er en uting synes jeg. Halloween er bare for butikkene som skal gjøre penger på det.

:ler: Å det har ikke jula utviklet seg til også liksom??

Er du klar over hvor mye av den årlige omsetningen til handelsstanden som faktisk skjer i forbindelse med jula? Det er'kke småtterier...

Jeg kjøpte inn et lite lass med godterier til Halloween, ikke fordi jeg feirer det selv, men for at det skal være moro for de ungene som kommer på døra hos meg. Ungene mine ville også gått hadde de vært yngre.

Jeg slo av alt lys som var synlig ut mot veien, satte et enslig kubbelys i kjøkkenvinduet og en fakkel på trappa. Og ungene kom i fleng. Små monstre og spøkelser med store øyne og hvite ansikter, som lyser opp når de får lov å grave litt i godtbollen.... det er helt verdt det for de er så skjønne.... og ungene i vårt borettslag er små og snille og har ikke med seg egg eller ting å lage "tricks" med....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

:ler: Å det har ikke jula utviklet seg til også liksom??

Er du klar over hvor mye av den årlige omsetningen til handelsstanden som faktisk skjer i forbindelse med jula? Det er'kke småtterier...

Jul har den vanlige mann i gata feiret så lenge jeg har levd. Ikke halloween.... Vi får ta vare på det vi har av tradisjoner, selv om det tar litt av innimellom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...