Gå til innhold

Spisegruppe i rotting/kunsttre


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Først så lurer jeg på om noen vet når utemøblene kommer til ikea, plantasjen og f.eks bohus? Tenker at det burde ha kommet inne nå, men ser ikke slik ut..

Også lurer jeg på om noen har tips om hvor man kan få det billigst mulig? I tillegg til at det fortsett ser fint ut og ikke blir ødelagt etter en sesong..

Vil ha spisegruppe i rotting og/eller kunsttre. At det er vedlikeholdsfritt er viktig.. Vil ha et bord på minst 2 meter, og minst 8 stoler. Men ser ut som tusenlappene flyr avgårde hvis man vil ha noe sånt..

Vanlige plastmøbler er uaktuelt, da jeg synes det ser ganske forferdelig ut.

Takk for tips :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingen som vet?:( Ser nå at IKEA sine utemøbler har kommet, men der fant jeg ingenting jeg likte.. Hvor skal dere handle utemøbler i år? Dere som trenger nye :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikea sine er ikke pene. Hvor mye skal du bruke? Plantasjen har faktisk ganske mange fine, og ikke bare i brunt, men også grått. Jeg har alltid vært glad i hvitt og grått istedet for brunt og svart. Men de peneste finner du vel hos Bohus, Skeidar og Living osv. Plantasjen hadde mye forrige gang jeg var der så tipper flere kjeder har fått inn masse utemøbler.

Du kan drømme deg bort her:

Min lenke

Men google er din venn, du får søke på rotting utemøbler eller utembøler osv. og sjekke ut internett sidene til de store kjedene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips! :) Tittet på plantasjen nå, mye fint der, men dyrere enn jeg trodde.. Hittil er det på jysk jeg har funnet det jeg har likt best til en ok pris. Har ikke lyst til å bruke mer enn 5000, men ser at det kan bli vanskelig.. Så tror jeg holder meg oppdatert på finn fremover, også får jeg fortsette å google.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får det du betaler for. Synes du det er for dyrt så anbefaler jeg deg å vente til slutten av sommeren når hagemøbler kommer på salg.

Selv kjøpte jeg stoler til 1000 kr stykke. Senere ble det salg og da kjøpte jeg et par til til 500 kr. Dette var Plantasjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...