AnonymBruker Skrevet 28. mars 2011 #1 Skrevet 28. mars 2011 Har gått med smerter i venstre side siden torsdagskveld. Ca i området rundt eggstokken og et par cm oppover. Smerten er ikke der hele tiden, den kommer mer i tak og varer i et par sekunder. Jeg har ringt til legen og har fått time der i morgen. Det jeg lurte på er om noen har hatt sånne type smerter i forbindelse med graviditet?
Bayla Skrevet 28. mars 2011 #2 Skrevet 28. mars 2011 Det hadde eg også, høres ut som en slags sammentrekning av livmoren, kan kansje minnes litt om små rier? Viss eg ikke husker feil. Det er nok ikke farlig, men godt at du skal til legen for å sjekke. Lykke til i morgen.
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2011 #3 Skrevet 28. mars 2011 Det hadde eg også, høres ut som en slags sammentrekning av livmoren, kan kansje minnes litt om små rier? Viss eg ikke husker feil. Det er nok ikke farlig, men godt at du skal til legen for å sjekke. Lykke til i morgen. Hadde du det mens du gikk gravid eller utenom?
Bayla Skrevet 28. mars 2011 #4 Skrevet 28. mars 2011 Når eg gikk gravid, begge gangene. Har ikke hatt det utenom. Hvor langt på vei er du?
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2011 #5 Skrevet 28. mars 2011 Når eg gikk gravid, begge gangene. Har ikke hatt det utenom. Hvor langt på vei er du? Jeg vet ikke om jeg er gravid. Om jeg isåfall er gravid, er jeg rundt ca 6-7 uker på vei. Grunnen til at jeg mistenker graviditet, er at jeg har vært veldig kvalm, sliten og uvel den siste tiden før den smerten nederst kom. Kom også på at jeg har hatt leamus på samme side en god del den siste tiden, hvis det også skulle hatt noe å si. Egentlig syns jeg ikke at det henger sammen i det hele tatt, ettersom at jeg bruker p-piller og har hatt en blødning etter at unnfangelsen kan ha skjedd.
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2011 #6 Skrevet 28. mars 2011 I anatomitimene mine fortalte legen som var foreleser at blødninger er den største luringen for å få jenter til å berolige seg selv med at de ikke er gravid. Veldig mange får en festeblødning, så tror de at det er mensen. Dermed tenker de at de ikke er gravide, og venter lengre før de igjen begynner å mistenke noe. Så få legen til å ta en test om du tror det kan være det.
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2011 #7 Skrevet 28. mars 2011 I anatomitimene mine fortalte legen som var foreleser at blødninger er den største luringen for å få jenter til å berolige seg selv med at de ikke er gravid. Veldig mange får en festeblødning, så tror de at det er mensen. Dermed tenker de at de ikke er gravide, og venter lengre før de igjen begynner å mistenke noe. Så få legen til å ta en test om du tror det kan være det. Blødningen jeg hadde var kraftig, så jeg syns det hele virker rart. Jeg tenkte uansett å foreslå for legen å ta en test for sikkerhetsskyld. Krysser fingrene for at jeg ikke er gravid! Passer ikke å bli gravid nå.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå