Polymorph Skrevet 27. mars 2011 #1 Skrevet 27. mars 2011 http://www.f-b.no/nyheter/utenriks/selma-ble-angrepet-av-ilder-1.6131926 Lurer på hvorfor i alle dager ilderen følte seg truet av en liten sovende baby?
Rumleskaft Skrevet 27. mars 2011 #2 Skrevet 27. mars 2011 STAKKARS LILLE!!!! får helt klump i halsen! Uffameg så fælt Godt at hun glemmer det om ikke altfor lenge, og at faren fikk drept ilderen på stedet! Hadde gjort det samme!
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2011 #4 Skrevet 27. mars 2011 Det var hjerteskjærende å se, men er det vanlig å la en baby ligge alene på en veranda? Tenker siden ilderen ble skremt da han kom så hadde den vel ikke dukket opp på sekundet om han gikk innendørs for å gå på do eller noe.
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2011 #5 Skrevet 27. mars 2011 Det var hjerteskjærende å se, men er det vanlig å la en baby ligge alene på en veranda? Tenker siden ilderen ble skremt da han kom så hadde den vel ikke dukket opp på sekundet om han gikk innendørs for å gå på do eller noe. Ja, det er vanlig, om man bor sånn til. Men man pleier jo gjerne å ha netting rundt vogna. Vet ikke om man brukte det i dette tilfellet. Kanskje en ilder ville greid å passere/ødelegge et slikt nett uansett.
HopelessFear Skrevet 27. mars 2011 #6 Skrevet 27. mars 2011 Det er noen hull i historien her.. Faren sa at ilderen trolig ble skremt av at han kom ut, men han kom jo ut fordi barnet hylskrek. Hvorfor skulle en ilder angripe et sovende barn, når det til synelatende ikke er noe som skulle skremt den? 1
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2011 #7 Skrevet 27. mars 2011 Det er noen hull i historien her.. Faren sa at ilderen trolig ble skremt av at han kom ut, men han kom jo ut fordi barnet hylskrek. Hvorfor skulle en ilder angripe et sovende barn, når det til synelatende ikke er noe som skulle skremt den? Fordi en ilder er et dyr, og dyr kan være uforutsigbare.
HopelessFear Skrevet 27. mars 2011 #8 Skrevet 27. mars 2011 Fordi en ilder er et dyr, og dyr kan være uforutsigbare. Et dyr angriper ikke uten grunn.
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2011 #9 Skrevet 27. mars 2011 Et dyr angriper ikke uten grunn. Poenget mitt var at et dyr et er dyr og derfor uforutsigbart, og det er ikke så enkelt å vite hva som kan være årsaken til at et dyr angriper.
Gjest Heloise Skrevet 28. mars 2011 #10 Skrevet 28. mars 2011 Var en liknende sak fra et annet land tidligere, der familiens ilder hadde spist halve ansiktet til babyen. Vet ikke om noen her leste saken, jeg så den i fjor men det skjedde for lenger siden. Jeg selv kan forestille meg at det kan være (sært nok) sjalusi fra dyrets side, ildere viser følelser som det sterkere enn mange kanskje vet. Kjente til en ilder som suøtet seg til døde da eierne fikk baby. Tror ikke det er snakk om at de ble "redd" for babyene og "angrep" sånn sett. Grusomt er det uansett... dakkars små, alle sammen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå