Gå til innhold

Hudprodukter

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg er 25 år, og har tenkt å skaffe meg noen ordentlig hudprodukter. Jeg begynner å få rynker på pannen og rundt øyene så det er på tide. Lurte på om dere hadde noen produkter dere kunne anbefale meg? Er også usikker på om jeg skal kjøpe naturlige produkter fra helsekosten eller hos hudpleieren... Takk for hjelp!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg er 25 år, og har tenkt å skaffe meg noen ordentlig hudprodukter. Jeg begynner å få rynker på pannen og rundt øyene så det er på tide. Lurte på om dere hadde noen produkter dere kunne anbefale meg? Er også usikker på om jeg skal kjøpe naturlige produkter fra helsekosten eller hos hudpleieren... Takk for hjelp!

Jeg bruket rens, ansiktsvann, maske, øyekrem og ansiktskrem ifra academie og er super fornøyd:):) har også brukt det samme ifra dermalogica, også veldig bra produkter :) så jeg anbefaler hudpleier. De koster litt, men er veldig drøye og ikke minst gode produkter . Også er jeg hos hudpleier for ansiktdbehandling ca 1 gang hver 2/3 mnd og får også slipt huden min 1 gang i året.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...