Gå til innhold

Sår og irritert hud

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg har fått veldig sår hud i underlivet, det vil si på huden mellom anus og skjedeåpningen og også litt på de ytre kjønnsleppene. Jeg kan ikke se at det er noen antydning til sopp eller noe, utfloden er helt normal og det lukter heller ingenting. Men det klør noe helt sinnsykt!

Huden er litt rød og det ser ut som det er kommet litt nupper der nede, aner virkelig ikke hva det kommer av! Føler også at det er litt ømt og hovent.

Hadde tenkt til å prøve canesten i natt selvom jeg ikke er sikkert på om det er sopp, men for å se om det kan hjelpe.

Er det noen som har opplevd dette før? Burde jeg prøve canesten før jeg tar kontakt med lege? Tenkte kanskje å prøve å smøre med en mild bodylotion der nede men har rett og slett ikke anelse om hva som gjør det bedre og hva som evt gjør det verre. Har aldri hatt noe form for ubehag eller problemer i underlivet!

Takker for alle svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Barberer du? Har du også tenkt over at du kan være allergisk mot stoffet på trusen din? Prøv å bytte ut med rene bomulls truser og dropp de syntetiske.

Skrevet

ta en tur til legen,kan være tarmbakterier som har skylden.Da får en sår hud som svir ille

Men om du har skiftet vaskemidler ,barbert deg med ny barberskum osv. kan det være en grunn

Uansett kan ingen her inne fortelle deg hva det er ,kun en lege kan. Lykke til

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har det på samme måten. Hos meg kommer det av at jeg bruker for mye truseinnlegg/bind. Så fort jeg slutter med det, går det over. Jeg får en kombinasjon av sopp/irritert hud. Det varierer litt. Så kan jo være noe du ikke tåler, slik som de over foreslår.

Skrevet

Det kan komme av at du har for høy ph-verdi i underlivet, prøv melkesyrebakterier som du får kjøpt på apoteket, Vivag, Lactal el.l

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...