Gå til innhold

Vofsitofsis singeldagbok

Vofsitofsi

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ble en bra helg - startet med hyttetur på lørdag. Det var fullmåne, noe jeg aldri har tenkt over at kan bety noe før, men jeg lurer på om det kanskje hadde en virkning på meg denne gangen.

Jeg fikk nemlig en energi som jeg føler jeg nesten aldri før har hatt - klarte bare ikke sitte stille, måtte synge og danse og hoppe rundt! Moro at en av gutta kunne salsa, så vi kunne lære litt der. Uansett, det var ikke nok for meg. De andre ble trøtte etter hvert, men ikke jeg. Til slutt bare måtte jeg ut, og jeg løp rundt hytta mange mange ganger i måneskinnet. Haha, helt merkelig!

Jeg la meg imidlertid samtidig med de andre, og hadde en god natt søvn, heldigvis.

Og i morgen ble jeg tante til en liten (les: stor) gutt :) Nesten fire kilo og 51 cm! Moro moro. Jeg stikker oppover til Trondheim i november for å besøke dem.

Innholdsrik og morsom helg, med andre ord!

I dag ble det overtid ... Begynner å ta seg opp med prosjekter på jobb nå, så jeg forventer en del overtid de neste ukene. Jaja, cæsj i kassa.

Liker ikke at det begynner å bli kaldere riktignok. Snødde til og med såvidt i dag tidlig. Huffsle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anastasia

Gratulerer tante V!

Vi er flere som har det hektisk ja, er utrolig slitsomt. Tror jeg kommer til å sove som en gris i helga.

HELG om mindre enn 48 timer!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sliiiiten. Trente i går og startet dagen med joggetur i dag. Kaaake i kroppen nå, så jeg tror jeg skal legge meg snart og sove godt og lenge til i morgen.

Stress og overtid på jobb om dagen også ... Jeg vil ha mer fri og sove meeeeer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anastasia

Driver du fortsatt med disse morgen-joggeturene dine? Sabla mye stress for tiden ja, utrolig slitsomt. Spa hadde vært noe! Du burde skjemme bort deg selv :) Gjør det gjør det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oooooovertid ass. Jeg er sliten. Først jobbet jeg overtid to timer i dag, så dro jeg hjem, har spist middag, og skal snart jobbe videre. Har gitt meg selv pause til halv åtte, så er det pån igjen ...

Tydeligvis verste tida på året i vår bransje dette. Jobber jo døgnet rundt omtrent. Har avlyst joggeturen i morgen tidlig nå, siden jeg må jobbe utover kvelden samt må tidlig på jobb i morgen :( Jeg gleder meg til juleferie, jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke den eneste som ser frem mot juleferie! Vi får bare bite tenna sammen (holdt på å skrive henda, så sliten er jeg :P ) og holde ut. Ikke altfor lenge igjen, heldigvis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overtid ja.. Jeg var nesten litt glad for at det var lite å gjøre på jobb i dag..

Flink som tar deg litt fri og ikke jobber 24/7.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anastasia

Overtid suger. Om ikke annet får du ekstra betalt eller evt avspasering, men er fortsatt en stund igjen til jul. Ta vare på helsa og ikke slit deg ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig helg! I går tok jeg det bare rolig på sofaen. Føltes nødvendig etter en uke med overtid hver eneste dag. Lagde mat og så på The Voice og litt på Netflix, la meg rundt midnatt.

Våknet rundt halv ti i dag og har vært på joggetur i sola. Flott høstvær!

Nå skal jeg bare slappe av frem til jentevors og en tur ut i kveld. Lenge siden sist, så jeg skal lade batteriene nå og forhåpentligvis få masse energi og kunne danse ut i de sene nattetimer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sitter under pleddet på sofaen og fryyyyser. Tok en powerwalk på et par timer med ei venninne etter jobb i dag, og selv om vi ble varme mens vi gikk, ble jeg superkald etterpå.

Vurderer sterkt en kopp te før jeg legger meg. Tidlig opp og jogge i morgen igjen. Hårda bud!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mai a hii, mai a hoo, mai a ha, mai a haha! Fortsatt heftig uke? Noen spennende plans i helgen?

Den tok jeg! :)

http://www.youtube.com/watch?v=jRx5PrAlUdY

Har hatt en skikkelig plagsom leamus på øyet i dag. Irriterende ass, og ikke noe man kan gjøre med det. Jaja, sånn går nu dagan.

Snart helg ja! Blir diggetidiggdigg. Skal på middag hos ei venninne av ei venninne i morgen, og på søndag er det venninnelunsj. Lørdag er foreløpig litt usikkert, tar det som det kommer.

Måtte timene i morgen frem til kl. 16 gå fooooort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ligger på sofaen og halvsover. Er utrolig trøtt! I går var det middag hos ei venninne av ei venninne, og det var utrolig koselig, god mat, vin og masse skravvel.

Så ble det ut en tur, og jeg møtte en fyr som jeg ble med hjem ... Ikke så ofte Vofsi gjør dette, men det skjer! Og er man singel, så er man singel :P

Det var trivelig det, han kjørte meg hjem i dag, men ingen av oss spurte om nummeret til den andre, så da ble det vel bare med det - en one night stand. Jaja, egoboost i alle fall!

Vært på kafe med ei venninne i dag, og blir rolig kveld på sofaen i kveld. Legge meg tidlig, om jeg ikke sovner på sofaen først. Skal til ei venninne på lunsj i morgen, vi i det faste firkløveret, så det blir koselig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...