Gå til innhold

Vofsitofsis singeldagbok

Vofsitofsi

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• 2 uker senere...

Tilbake i byen etter en fin USA-ferie :)

Jammen glad jeg tok fri i dag også, i natt har jeg sovet 12 timer, så jeg håper verste jetlagen er kurert.

Uansett, vi hadde en kjempefin tur. Kom frem i Brooklyn i tre-tiden lokal tid på mandag, veldig koselig å se venninna mi igjen. Hun har flyttet inn i en kjempefin leilighet med to andre, så jeg tror hun får det bra der.

Tidlig tirsdag morgen tok vi bussen til Boston, som er en mye mindre by - er jo faktisk ikke så veldig mye større enn Oslo når det gjelder folketall. Ble litt sightseeing og shopping de dagene vi var der, var også på et bryggeri med omvisning og diverse. Hjem til NY igjen torsdag kveld, og fredag og lørdag ble det mye gåing og shopping i New York. Har shoppet masse! Ny høstjakke, støvletter, treningsklær og bukser blant annet.

I dag er det trening og husvask som står på planen, så er det jobb igjen i morgen. I helgen reiser jeg hjem til foreldrene mine en tur. Har ikke vært hjemme siden midten av juli, så det er på tide, har litt dårlig samvittighet for det. Håper det blir bra vær så vi kan gå litt turer i fint høstvær :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen tilbake!! Høres ut som om du hadde en bra tur.

Sikkert digg med kun 2 dager på jobb før det er helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glad det ble en myk start på jobb i dag. Jeg sov jo 12 timer natt til i går og dermed trodde jetlagen var kurert, men dengang ei. I natt tipper jeg at jeg sov maks to timer totalt. Så har vært litt i ørska i dag. Bra det var rolig på jobb i alle fall, og det ser ut til å bli nokså rolig i morgen også, så da satser jeg på å ta et tog rundt kvart over fire hjem til mamma og pappa. Gleder meg masse masse til mammas hjemmelagde pizza :sikle::sikle::sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tilbake igjen i byen etter en helg hos mams og paps. Så mye god mat, ble stappmett etter fårikålmiddagen i dag. Det er sååå godt. Fikk med meg en porsjon også, så blir god middag i morgen også :)

Vært en avslappende helg, bortsett fra en joggetur i går og en gåtur med mams og vofs i dag har jeg i stor grad slengt på sofaen og sett på TV. Men det var digg. Veldig fint å være ute nå da, høstens farger er flotte.

Trøtt nå, tror jeg må opp av sofaen og gjøre noe fornuftig. Tror jeg skal tenne litt lys og få lagt sammen en klesvask i alle fall. Godt å komme tidlig hjem på søndagskvelden, fortsatt noen timer igjen av helgen da, som jeg kan bruke til hva jeg vil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glad det snart er helg! Høstværet gjør meg trøtt og sur ..

I morgen tar jeg toget til hjembygda, der det venter 4-stjerners middag hos venninna mi. Temaet er amerikansk aften, så jeg mistenker at kaloriene kommer til å flyyyyte. Hjem til Oslo lørdag, bursdagsfest til ei annen venninne på kvelden. Søndag blir nok rooolig. Sånn går nu dagan! Håper jeg får inn litt god søvn innimellom der i alle fall ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjempefin høstsøndag i Oslo i dag! Jeg skal snart ut på en liten tur i marka med ei venninne :)

Ellers har det vært en fin helg. Startet med firestjerners på fredag, amerikansk aften. Det ble servert sticky chicken wings til forrett, hamburger og fries til hovedrett og milkshake til dessert. Vi fire har det alltid veldig hyggelig når vi møtes, flirer og skravler som alltid, og denne gangen tømte vi til sammen 5 flasker vin ... Det kjentes på lørdagsmorgenen ... Men guri så hyggelig!

Så var det hjem igjen til Oslo i går og bursdagsfest hos ei venninne i går. Jeg hadde laget kanelsnurrer som jeg tok med, ble tatt godt imot og forsvant i løpet av kvelden. Veldig moro og hyggelig, var hjemme igjen rundt kl. 3.

Etter en todagers er jeg naturlig nok sliten i dag, men er ikke fyllesjuk, heldigvis. Har fått vasket opp og ryddet litt, skal få tatt litt i kveld også. Føler meg ikke helt klar for ny uke, men ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hektisk uke? Snart helg!

Sånn passe egentlig, og det er jo det beste. Har hatt nok å gjøre, men ikke for mye. Men hurra for helg snart!

I morgen skal jeg til ei venninne, slække og spise taco og se på TV. Gleder meg til det, trenger en slapp kveld på soffan nå.

Hyttetur i helgen med venner, det blir koselig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, jeg lengter tilbake til den tiden da jeg hadde akkurat passe å gjøre :laugh:

Det høres ut som en veldig koselig kveld, taco og TV, ingenting slår liksom den komboen. Og hyttetur også, det høres jo kjempebra ut :) Hvor skal dere?

Endret av Wolfmoon
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...