Gå til innhold

Vofsitofsis singeldagbok

Vofsitofsi

Anbefalte innlegg

Nå har jeg nettopp fortært amerikanske pannekaker til frokost - NAM! Er stappmett nå. En riktig kraftfrokost før jeg skal på trening! :)

Ellers skal jeg bare slappe av hjemme i dag. Tenker kanskje å bake noe. Så kommer broren min enten i dag eller i morgen og skal bo hos meg fram til fredag. Er jeg snill, eller er jeg snill?? Tror det kommer til å bli slitsomt, håper ikke jeg kommer til å gå i strupen på han :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå har jeg nettopp fortært amerikanske pannekaker til frokost - NAM! Er stappmett nå. En riktig kraftfrokost før jeg skal på trening! :)

Ellers skal jeg bare slappe av hjemme i dag. Tenker kanskje å bake noe. Så kommer broren min enten i dag eller i morgen og skal bo hos meg fram til fredag. Er jeg snill, eller er jeg snill?? Tror det kommer til å bli slitsomt, håper ikke jeg kommer til å gå i strupen på han :P

Amerikanske pannekaker? Det hørtes godt ut!!

Hatt en fin søndag? Ja, så snill du er da. Som lar broren din bo hos deg. Yngre eller eldre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amerikanske pannekaker? Det hørtes godt ut!!

Hatt en fin søndag? Ja, så snill du er da. Som lar broren din bo hos deg. Yngre eller eldre?

Hatt en bra søndag ja! Trening, klesvask og avslapning, også har jeg bakt havrekjeks. Føler meg så huslig! Jammen ble de gode også :)

Broren min er to år eldre. Han skal bo her en uke i forbindelse med studiene. Det blir nok slitsomt, men får bare satse på at det går bra :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatt en grei mandag?

Tja, helt ålreit! Broren min er jo hos meg nå - det går greit foreløpig, men spørs om jeg sier det samme på torsdag :P

Fikk meg en spinningtime i dag etter jobb, det var deilig. Og spist god pastaslat til middag. Røyk også på en liten smell på havrekjeksene jeg bakte i går - de var visst bedre enn forventet! Grete Roede-oppskrift, men siden jeg ikke hadde sammalt hvete, brukte jeg hvetemel i stedet, så sååå sunne er de nok uansett ikke :P Jaja, får spise bedre i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan går det med deg og broren din? Har dere et godt forhold sånn ellers?

Tja, det er vel sånn passe. Vi er veldig forskjellige. Og han har vært mye deprimert, noe som har gått utover familien på mange måter. Fortsatt føler jeg ofte at jeg må passe på hva jeg sier, i tilfelle han skal ta noe ille opp. Men det har gått greit foreløpig.

Nettopp kommet hjem fra å ha vært på restaurant med venninner nå. Vi skulle egentlig på quizen på Colletts, men vi var der kl. 18, og da var det stappfullt. Så vi stakk på restaurant og skravla i stedet. Veldig koselig, selv om jeg hadde gledet meg til quiz :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare 2 dager igjen til helg! Blir det sukkerfest på deg til helga da?

Endret av MissStiles
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare 2 dager igjen til helg! Blir det sukkerfest på deg til helga da?

Jaa, skal bli godt med helg!

Skal ikke på Sukker-fest nei - jeg skal hjem til mamma og pappa og kose med nyvofs :)

Skal du dit?

Endret av Vofsitofsi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaa, skal bli godt med helg!

Skal ikke på Sukker-fest nei - jeg skal hjem til Toten og kose med nyvofs :)

Skal du dit?

Ikke medlem på sukker lengre.

Ny vofs? :hund:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En elghund!

Vi mistet jo gamlehunden nå i juli. Så ble det plutselig ny vofs, siden en idiot av en jaktkompis av pappa plutselig dukket opp der og sa at enten fikk mamma og pappa ta til seg bikkja, ellers skjøt han henne. :(

Hun var ikke god nok i jakt for han. Så da ble det ny hund hjemme! Litt rart å tenke på at mamma og pappa faktisk reddet livet hennes. Er spent på hvordan hun er, mamma sier hun fortsatt er nokså urolig, men veldig kosete og snill, så jeg håper hun finner seg til rette snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Wolfmoon

Så snille foreldrene dine er. Og for en ekkel fyr :kjefte:

Håper alt ordner seg da, elghunder er flotte hunder (sier spisshundelskeren med forkjærlighet for spisse snuter og krøllhaler :fnise:)!

Endret av Wolfmoon
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elissima

For en dust som sa han skulle skyte bikkja... hva er det MED folk?! Jeg blir rasende når jeg hører folk som er slemme mot stakkars forsvarsløse dyr. Snilt av foreldra dine å ta henne. Du får kose masse med vofselofsen i helga :)

Forresten, hørt noe mer fra han du var på date med? Skal dere møtes igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For en dust som sa han skulle skyte bikkja... hva er det MED folk?! Jeg blir rasende når jeg hører folk som er slemme mot stakkars forsvarsløse dyr. Snilt av foreldra dine å ta henne. Du får kose masse med vofselofsen i helga :)

Forresten, hørt noe mer fra han du var på date med? Skal dere møtes igjen?

Håh, tru du meg, jeg tror han gjør lurt i ikke å komme på besøk når jeg er der, for å si det sånn - er regelrett redd jeg kommer til å fly i strupen på han! :krangle:

Det er i alle fall en veldig søt og koselig hund. Jeg får veldig vondt av henne - det er tydelig at hun er forvirra og ikke helt vet hvor hun skal gjøre av seg hele tiden. Ikke så rart, siden hun har byttet miljø og har mange flere og nye mennesker å forholde seg til. Men jeg tror det kommer til å gå bra, hun venner seg nok til alt etter hvert, og da tror jeg hun kommer til å få det veldig bra der :)

Ja da, jeg snakker med han så og si hver dag. Jeg har vel nevnt det litt før, men jeg synes kanskje det blir litt intenst av og til. Men det tror jeg kanskje er litt sånn jeg er - jeg må ha tid og ro på meg til å klare å begynne å bli interessert i noen. Og jeg tror alt for mye interesse fra hans side muligens kan skremme meg bort. Jeg kan jo uansett ikke fremtvinge noen følelser, det må jo komme naturlig.

Ble ikke så vi møttes forrige uke, men vi skal på kino nå på onsdag, i alle fall!

Endret av Vofsitofsi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da, jeg snakker med han så og si hver dag. Jeg har vel nevnt det litt før, men jeg synes kanskje det blir litt intenst av og til. Men det tror jeg kanskje er litt sånn jeg er - jeg må ha tid og ro på meg til å klare å begynne å bli interessert i noen. Og jeg tror alt for mye interesse fra hans side muligens kan skremme meg bort. Jeg kan jo uansett ikke fremtvinge noen følelser, det må jo komme naturlig.

Ble ikke så vi møttes forrige uke, men vi skal på kino nå på onsdag, i alle fall!

Du får bare ta en tiden du trenger. Å bli kjent med han. Finner nok ut av det etter hvert.

Hatt en fin helg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig koselig helg!

Kom hjem til mamma og pappa på fredag, og vi spiste digg middag og drakk vin.

Lørdag gikk jeg tur med nyvofs og lagde middag med ei venninne før vi stakk på bursdagsvors til ei annen venninne. Orket ikke/gadd ikke dra ut, men det var digg ikke å våkne fyllesjuk i går :)

Dro tilbake til tigerstaden i dag og rett på jobb.

Fått vasket klær, vasket opp og handlet i kveld, så nå begynner det endelig å se levelig ut her igjen! En uke med besøk av broren min satte sine spor :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elissima

Høres ut som en bra helg det! Og det var godt å høre at hunden har det godt :)

Forstår deg godt ang intensiteten til han gutten. Men er det ikke sånn at vi kvinnfolk aldri blir fornøyd a? Enten er mannfolka for dårlig på å ta kontakt eller så er det for mye.. en mellomting er vanskelig å finne. Håper dere får det koselig på kino iafall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...